شات 20

این روزا خیلی خیلی سریع داره میگذره خیلی سریع 


هفته ی پیش یک شنبه یه برف خیلی خیلی جذاب اومد و واقعا بعد از اون اوضاع داغونی که من شنبش داشتم مثل یک معجزه عمل کرد برام دمت گرم عمیقا خدا 

+ عمیقا خیلی صبوره راننده سرویسمون هرکس دیگه ای جاش بود پرتم میکر‌د از ماشین بیرون از بس من خل بازی در اوردم برای دیدن برف حتی گفت میخواین نگه دارم یه جا برین عکس بگیرین *_* واهای عمیقا دمش گرم 


شنبه ی این هفته رفتم دندون پرشکی و دقیقا همون موقع که بازی استقلال شروع شد من رسیدم اونجا :/ به منشی گفتم میشه تلویزیون رو روشن کنید :| یهو دیدم بلند شد میزو کشید کنار مبلو داد جلوی تلویزیون و گفت بیا بشین ببین ::)))) واهایی مطب دندون پزشکی از این جذاب تر ندیده بودم تو عمرم تازهههه دکتر بعد از اینکه برام بی حسی زد نشست باهام فوتبالو دید و گل اولو که زد یه عالمه با هم خوشحالی کردیم ^____^ 

+ جالب ینکه دکتره پرسپولیسی بود :/ 

+همانا کشیدن دندون عقل خر است :/


چرا اینقدر ریاضیات خفه چرا واقعا ؟! ؛ اصن چجوری خدا این حجم از خفنیت رو تو وجود ریاضی گنجانده :؟! 


بچه های سال قبل اومده بودن مدرسه سر بزنن همه میگفتن ریاضی یکو میوفتن چرا چون انتگرال بلد نیستن اصلا ، چرا چون خیلی از مباحثو اموزش پرورش [ ... ] حذف کرده و استادا هم درس نمیدن ، دانشجو های بدبخت هم باید خودشون بشینن اینا رو بخونن و خب کسایی این حرفو میزدن که دانشجوی شریف و تهران و پلی تکنیک و .. بودن :/


و باز هم استقلال ترکوند :))) واهایی قلبم :) ای ام سو هپی + بقیه ی اهنگش [ وی یک عدد خنگ بود در حفظیجات اهنگ ها ] 

#شیخ #قائدی #فنچ #مطهری #استقلال #عشق 


سرما خوردگی خر عست 


تو مدرسه عمیقا تنهام و خب به جهنم  :) 

۷ ۶
Infinity ..
۱۵ بهمن ۰۰:۰۳

ریاضی خفن ترین موجود دنیاست.

منم عمیقا تنهام اما خوشهالم. تنها نبودن رو تجربه کردم و عامل بدبختی بوده فقط. اتلاف وقت، تاثیر های بد از دیگران، اتلاف وقت، اتلاف وقت...

پاسخ :

اصلا مگه شکیم توش هست ؟!!!:
قطعا ِقطعا خفن ترینه
اما ادما نیاز دارن به با هم بودن به با هم زندگی کردن ، این تو ذاتمونه 
تنهایی برای من خیلی سخته خیلی اما عمیقا منم داره حالم از ادمای دورم بهم میخواره 
به حدی که دارم تنهایی رو به شدت ترجیح میدم
سینیور گیلبرت
۱۱ بهمن ۱۵:۵۶

راستی دقت کردی تیکه کلامت چیه ؟ عمیقا :))))

پاسخ :

نه !!!! وجدانا ؟! 😂 دقت نکرده بودم خیلی 
[ چقدر من‌ از این کلمه استفاده کردم همین الان یه مرور کردم وبو دیدم 😂 ] 
البته در طول روز بیشترین رکورد رو کلمه ی ‘ خفن ‘ داره :) 
امیر +
۰۹ بهمن ۲۰:۱۶

یعنی منشی انقدر مهربون ؟؟؟ ایول بابا :)

 

بله استقلال واقعا ترکوند

فنچ :دی

 

فقط دیاباته و غفوری بقیه اصلا هیچن

پاس گل دوم دیاباته فوق العاده بود

پاسخ :

یه چیزی فرای ایول اصن :))))))) 

فنچ [ قائدی ] ^_^
غفوری از دل و جون مایه گذاشت واقعا 
بله بله +____+
فتل فتلیان
۰۹ بهمن ۰۸:۴۷

😂😂😅 الان که خوندمش خودمم نظری ندارم 

حالا شایدم گفته مریض من گیج خواب بودم نوشتم مشتری 😁🤪 

پاسخ :

😂😂😂👌🏻
فتل فتلیان
۰۹ بهمن ۰۱:۳۷

دکتر گفت بخواطر نخوردن صبحانه کامل اینجور شدی ! 

اولین مریضش توی تایم صبحش بودم ، روز قبل ازم پول گرفتن بعد فرداش گفتن تو خیلی دستت خوبه دیروز کلی مشتری داشتیم واسه همین اولین نفر بهم نوبت میداد 😂😂

پاسخ :

😂😂
خیلی هم عالی :/ 
مشتری :/ مریض:/  من عمیقا نظری ندارم 
فتل فتلیان
۰۸ بهمن ۲۳:۵۹

عمر که بسی تند و تیز میگذره به فاصله چشم به هم زدنی 

استقلالتون امروزم که ترکوند 

منم رفتم یه سری دندون پزشکی فشارم افتاد بعد بی حسی بعد هر روز دکتره می خندید میگفت خوبی 😒 میگفت تو قدت بلنده و اینا اگه میفتادی همه چیزو به خاک میدادی 

پاسخ :

اره واقعا 
استقلال است دیگر ، کارش ترکوندن است و بس :) 
در اثر بى حسى مگه فشار میوفته :!؟
پس چرا من هیچیم نشد :/!
خیلی اما درد داشت :/ خیلی خیلی 
سینیور گیلبرت
۰۸ بهمن ۲۳:۳۳

دندونپزشکی چه باحال بوده :)))

منم عاشق برف و سرما هستم . هم اتاقیم برعکس گرما دوست داره و همیشه سر باز بودن یا بسته بودن پنجره بحثه :) من مثلا توی دمای 2 درجه هم با آستین کوتاه میرم بیرون . حالا برم کانادا به آرزوم میرسم

 

ببین مهم نیست که تنهایی . تو خودت رو داری و خدا رو . همین کافیه . بعدشم دوستان زیادی در ایتالیا و کانادا و آمریکا دارم که میتونن مستقیما توی اپلای بهت کمک کنن . در حدی که برن به استاد سفارشت رو بکنن.  دیگه راهنمایی های معمولی که بماند.  حالا شاید بگی چرا کمک میکنن ؟ که جوابش اینه که به خودشون هم قبلا کمک شده . خلاصه که مثل اون شعار لیورپول : تو تنها قدم نخواهی زد

پاسخ :

با استین کوتاه :/ نههههه ! واقعا ؟! خیلی هم عالی :/ 
کانادا اصلا برای ادم هایی مثل تو‌ به وجود اومده :)

امروز دویست هزار بار این جمله رو به خودم گفتم دویست هزار بار گفتم تو تنها نیستی ابان خدا هستش مگه کافی نیست برات ؟! و لبخند میزدم و غرق میشدم تو مسئله ی ریاضی :) 
خفن ترین شعار ممکن رو داره لیورپول انگاری 
و اینکه ممنون واقعا ، خیلی لطف داری خیلی خیلی
فقط دعا کن من از این دوران سخت موفق بیرون بیام 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان