شات 24

یه تیکه از میزم حجم انبوهی از اشغال های پاک کن مشاهده میشه یه خورده دیگه حرکت کنیم به سمت جلو با چهار جلد کتاب های یکی از یکی مزخرف تر که هر ان امکان سقوتشون وجود داره مواجه میشیم با گردش گردن با انبوهی از چک نویس های تمممممیز رو به رو میشیم و در نهایت به فیلم جذاااب divergent میرسیم که برای بار n ام داره پخش میشه و من هم برای بار n ام دارم فرقه ی شجاعت لعنتی رو انتخاب میکنم و از خانواده جدا میشم اگه بخوام بقیه ی اتاقمو شرح بدم باید درباره ی نود تا لیوانی و بشقابی که رو میزمه و یه عالمه کاغذ های مچاله شده و کتاب ها و لباس های پرت شده روی تخت و زمین صحبت کنم  :/  

چقدر من خوشحالم چه زندگیه جذابیه

کرونا داره مرز های دیووونگی رو تو وجودم جا به جا میکنه 

داشتم با داداشم فیفا مسابقه میدادم و خب از اونجایی که از بچگی با فیفا بزرگ شدم و اصلا هم از زور بیکاری داداشم چند روز پیش این ps4 رو نخریده ؛ یازده پنج از داداشم باختم :/ البته خب شانس اوردم فوتبال ساحلی بود :/ وگرنه اون پنج تا رو هم نمیزدم و خب واقعا دلم برای بیل سوخت بچه رو ابهتشو پکوندم 

 میخوام سریال فرندز رو ببینم اما واقعا واقعا دلم نمیخواد همچین سریال خفنی رو توی مزخرف ترین زمان ممکن ببینم اه 

نفرت انگیز ترین جمله ی سال نود و نه تا الان پیام معلم هندسه و گسسته بود که نوشته بود انشاا... ١/١٦ ساعت ١٢:٤٥ تا ١٤:١٥ اولین جلسه را با کلاس ب خواهیم داشت

و خب جا داره بگم این حجم از استقبال از چنلم نابود کنندس :/ اما خب همون چهار نفری هم که هستند خفن ترینن

به امید روزی که تصویری غیر از در و دیوار خونمون رو در واقعیت ببینم البته به جز تصاویر زیبا و دلنشین در و دیوار مدرسه :)

 

 

Photo by meeeeeeee

۱۰ ۴
.! Atefe
۱۳ ارديبهشت ۲۰:۰۳

می گه وجود ندارد! لینک کانالتو می زنم ارور می ده!.

آیدی کانالتو بگو! (:  . 

پاسخ :

اره دیدم فکر کنم به خاطر تغییرایی که تو تنظیمات کانال دادم لینکش عوض شده  
درستش کردم الان :) 
ایدیشم : aban44a
.! Atefe
۱۳ ارديبهشت ۱۸:۳۸

کانالتو پاک کردی؟! .

پاسخ :

نه :) 
چطور مگه ?!
رفیقِ نیمه راه
۱۱ ارديبهشت ۲۱:۲۴

دعوتید ^_^

پاسخ :

:)
Anne Shirley
۱۴ فروردين ۱۶:۱۹

برگرد ولی باشه؟ 

پاسخ :

عمیقا نمیدونم چی پیش میاد 

Anne Shirley
۱۴ فروردين ۱۶:۱۸

کجااااااا داری مییییریییییی؟؟؟؟؟ بشین سر جات بچه -_- 

Anne Shirley
۱۴ فروردين ۱۴:۵۷

کجااااااا داری مییییریییییی؟؟؟؟؟ بشین سر جات بچه -_- 

پاسخ :

حال و هوای وبلاگ به من نمیخوره شایدم بخوره اما نه الان 
باید یکمی با واقعیت ها رو به رو بشم و از مجازی بکشم بیرون :)
Anne Shirley
۱۱ فروردين ۲۳:۳۲

کانال چی بچه؟ 

پاسخ :

این بالای وبلاگ ٫ کنار شات زندگی 
aban/my channel ➡️
[ آدینه ]
۱۱ فروردين ۲۲:۱۰

Sam یه جوریه! لبخنداش عینهو آهن ربا جذبم می کنن و دلمو بی هوووش *_* .

jason momoa  تا حالا بازیاشو ندیدم :| قیافه و هیکلش که خفنه! ^^ .

پاسخ :

بچه از دست رفت 😂😂😆 اقاى sam ببین با جوون مردم چه ها که نمیکنى 
بازیش صد هزار برابر قیافه و هیکلش خفن ترهههه 
game of thrones ( فصل اولش )
See
aquaman
[ آدینه ]
۱۱ فروردين ۲۱:۱۹

لعنتیه لعنتی!!! :| آره! اسمشم عین خودش خاصّه! *_* وآهآی قلبم مآی گآد! البته تا الان هیچکی به اندازۀ Sam Claflin جذابیت واسم نداشته -_- ولی لعنتی Theo James با اون صدآش با اون لحنش! اصلاً خیلی لعنتیه صداشو می شنوم قلبم می ریزه! /: D: .

خیلی خفنه لعنتی!.

پاسخ :

خیلى با sam claflin اکى نیستم اما با یه تیکه از بازیش اول فیلم me before you خیلى خندیدم و حال کرد
اصن یه چیزى فراى خفنهههه لعنتى ^____*
اما خب بیا قبول کن هیچ کدوم به پاى jason momoa  نمیرسه غول خفن مهربون ^___^

[ آدینه ]
۱۱ فروردين ۲۰:۴۴

خیلی قشنگ عکس می گیری، عکاسیتو دوست دارم (: .

دقت کردی چقدر صدای فور جذآبه؟! *_* .

پاسخ :

واهاى ^_^ تشکرااااااات بسى بسیار فراوان [ وى از ذوق بسیار مرد ] ^_________________^
جذاب برا یه دقیقشههههههههه *_____•
اسمش هم خیلى خفنه #_#
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان