شات 23

اصلا و ابدا فکر نمیکردم سال کنکورم قرار به چه چیز هاى وحشتناکى رو به رو بشم

وقتى اخبار این امار هاى مزخرفو اعلام میکنه تو ذهنم داره یکى داد میزنه بسه دیگه تمومش کنید کثافتا این امار هاى لعنتیتون رو 

چقدر سال نود و هشت مزخرف بود چقدر ادم ها رو با یه عالمه امید و انگیزه براى زندگى از دست دادیم دلم داره میترکه براى یه عالمه خنده هاى از ته دلى بیشترى که این ادم ها میتونستن تجربش کنن و نکردن  

تمام تلاشمو میکنم بخندم تمام تلاشمو میکنم شاد باشم اما نمیشه خنده ها بیشتر از چند ثانیه توى وجودم دووم نمیارند 

کاشکى میشد به مردم کمک کرد کاشکى میشد غم و غصه و بیمارى رو از وجودشون خارج کرد کاشکى همه چیز خوب بود 

حوصله ى درس خوندن ندارم هیچ امید و انگیزه اى هم ندارم یعنى در واقع هیچ امید انگیزه اى نیست که الان بتونم براى به دست اوردنشون تلاش کنم 

خدا خودت هوامونو داشته باش

 

 

+ از حال خوبتون بگید از خوشحالیجات هاى این روزاتون حرف بزنید عمیقا نیاز داریم بدونیم هنوز کلى خبر هاى خوب و خوشحال کننده هنوز وجود داره ! 

۶ ۶
Elham ...
۱۹ اسفند ۰۴:۳۲

خبر خوب اینکه چون میگذرد هیچ غمی نیست:)

پاسخ :

:))) 
خدا رو شکر
امیر +
۱۸ اسفند ۱۰:۳۲

چی بگیم :)

 

شاید تونستم یک کاری کوچولو انجام بدم البته شاید باحال نباشه :)

شاید گفتم !!!

بعد هم چرا انقدر درگیر اخبارید ؟

اخبار افسردگی میاره!

شاد میشه بود :) 

پاسخ :

:(

خب همون کوچولو هم که عالیه :)))
داغونم کرده رسما باید ترکش کنم 
شادیاتون پایدار :)
علی ‌‌
۱۸ اسفند ۰۶:۵۶

اونجا که نوشتید چقدر سال نود و هشت مزخرف بود، داشتم به این فکر می‌کردم که بابا هنوز دو هفته مونده، شاید سورپرایزهای اصلی توی راه باشه :))

 

ولی خب به نظرم شما خیلی خودتون رو درگیر اخبار و... نکنید. بهترین کاری که می‌تونید بکنید اینه که درس بخونید تا بعداً بتونید شخص باسوادتر و مؤثرتری توی جامعه باشد. اینو به خودمم میگم. من که ته دلم امیدوارم به سال‌هایی که توی راهن...

 

+ من تا زمانی که سریالی برای دیدن داشته باشم حالم خوبه :) تازه الان که همه توی خونه جمعن میشه کلی بازی دسته‌جمعی کرد مثل اسم‌فامیل و پانتومیم و... . توی خونه‌ی ما هرکی توی بازی‌ها سوم میشه مراسم اهدای مدال برنز داریم و دور افتخار و عکس یادگاری با مدال D:

پاسخ :

واى تو رو خدا نه ، من یکى دیگه طاقت هیچ چیز دیگه اى رو ندارم کم کم دارم از هر چى سوپرایز متنفر میشم :/

فکر کنم منم باید از این حجم از امید هایى که اطرافیانم به اینده دارن امید بگیرم :)

+  :)))) چقدر خوبین شما دور افتخار که عالى بود ؛ خوشى هاتون بى نهایت پایدار :)))) 
Anne Shirley
۱۷ اسفند ۲۳:۲۳

دبیرمون میگفت موقع کنکور منم بمب‌ باران بود. میگفت اتفاقا الان وقت درس خوندنه! میگفت اونموقع هم خیلیا بودن که خوندن و الان واس خو شون کسی شدن. 

.

حال خوب رو که نوشتم امشب برات. غیر اونم که دلخوشیمون شده یه‌سری خل‌بازی دبیرهامون =)) میخواست فیلم بگیره بفرسته، میگه وایسید خوشگل کنم :)))))) به اون یکی میگم خیلی ممنون. میگه بزرگوارید :/ :)))) یکی از بچه‌ها بعد اون بزرگوار سیوم کرده =)))) یا اون یکی که وویس داده با بغض تو گلوش میگه بچه‌ها من خیلی ناراحتم.. آخه کفش نو خریده‌بودم، میخواستم بیام ببینید :| =))))) 

پاسخ :

جنگ  ! عمیقا امیدوارم اخرش واقعا برا خودمون کسى بشیم 
واى دبیراتون عاااالین 😂😂 
بزرگوارید 😂😂😂🤦🏼‍♀️
بابا دبیر هاى ما فقط درس میدن یه ریز نه امیدى نه ایجاد انگیزه اى ؛ ما ته تهش به ویس ها و کلاس هاى انلاین قاسمى که وسطش یهو داد میزنه میگه خانوووم خوابت نره میخندیم در این تباهیم یعنى
رهام Geramiha
۱۷ اسفند ۲۳:۱۱

منم..

پاسخ :

:...(
رفیقِ نیمه راه
۱۷ اسفند ۲۳:۱۰

نمی خوام ناراحتت کنم ولی ماهم همین وضع رو داریم و خبر خوبی وجود نداره، تنها چیزی که منو خوشحال میکنه امید به آیندس همین!

پاسخ :

سخته دیگه برام عمیقا امید داشته باشم به اینده 
امیدوارم امید و خوشحالیتون پایدار بمونه :))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان