رئال

فقط اومدم یه خوشحالى ریز بکنم و برم  

رئال چى کارش میکنه سوراخ سوراخش میکنه :)))  

۹ ۶
علی ‌‌
۱۴ اسفند ۲۳:۵۵

سلام :)

درک دو تا چیز توی زندگیم برام دشوار بوده.

اولی اینکه چطور یه نفر می‌تونه رئالی باشه؟

دومی اینکه چطور یه نفر می‌تونه استقلالی باشه؟

پاسخ :

سلام :))
اتفاقا براى منم درک این موضوع خیلی دشواره که چطور یه نفر میتونه پرسپولیسى باشه و همینطور بارسایی ؟! 🤔
و خب البته باید اینم ذکر کنم با یه خورده جست و جو در خفن ترین های دنیا میتونید استقلالی و رئالی بودن ادم ها رو درک کنید 
و موفق باشید ؛)
امیر +
۱۳ اسفند ۱۲:۳۹

اگه دو بازیکنی که ازشون متنفر باشم رو نام ببریم 

یکی راموسه که خیلی آدم کثیفیه داخل بازی

یکی دیگه هم شجاع خلیل زاده هست دیگه خودتون استقلالی هستین و میدونین چی میگم .

 

در اینکه رونالدو بازیکن خوبی هست شکی نیست ولی خفن هم نیست دیگه :دی

فقط کینگ خودمون . پاساش معرکه هست.

پاسخ :

شجاع رو که من خب یه حسى فراى نفرت رو دارم نسبت بهش و کاملا میدونم چى میگى 
راموسم دروغ چرا قبول دارم ادم کثیفیه توى بازى اما خب از طرفیم مدافع خیلى خوبى هم هستش و اینکه من خیلى دوستش دارم *—*

خفن ترینه رونالدو عمیقا  ^____^ 
من واقعا از مسى بدم میاد :/
امیر +
۱۲ اسفند ۱۹:۱۱

شما ریالی هستین ؟ :|

 

فقط بارسا و مسی :)

البته قبول دارم این چند ساله خیلی افت داشتن خصوصا بارسا ولی طرفدارشون هستنم  تا ابد چون یک مدل خاصی هست که واقعا دوستش دارم.

 

مسی که دیگه نیاز به تعریف نداره . از نظر من بهترینه حتی اگه یک دونه جام هم نگیره. 

و از رونالدو واقعا متنفرم . با اینکه قبول دارم خیلی تلاش کرده که به این آمادگی رسیده ولی اصلا از شخصیتش خوشم نمیاد:(

پاسخ :

قطعا :) 
اقا من همه ی بازیکنای رئالو دوست دارم :) فقط رئال + همه ی بازیکناش  :)) 
واقعا مگه میشه خفنیت رونالدو رو زیر سوال بردددددد !!!!!؟
و خب جا داره بگم منم از مسی متنفرم :)) نمیدونم چرا اما متنفرم :|
سینیور گیلبرت
۱۲ اسفند ۱۶:۵۳

برای انگلیسی میتونی از 504 شروع کنی.  پی دی افش رو میتونی از اینترنت پیدا کنی.  کلا برای همه ی زبان های مهم یه کتاب هست به اسم

Frequency dictionary

که در واقع کلمات رو به ترتیب تعداد تکرارشون نوشته نه حروف الفبا . یعنی اگر از اول کتاب شروع کنی و 3000 لغت اول رو بخونی حدود 80 درصد از متن های اون زبان رو میفهمی .

 

بعد از 3000 شیب نمودار کم میشه و تا 5000 لغت میرسه به 90 و از 5000 تا 10000 لغت میرسه به 95 درصد

 

هر موقع وقت داشتی روزی نیم ساعت یا حتی روزی یک ربع وقت بذار و پایان دوره ی لیسانست تو یه زبان رو بلدی ولی همکلاسی هات بلد نیستن و بعدا تو راحت تر اپلای میکنی و اونا نمیکنن و بعدا تو اونجا راحت تر کار پیدا میکنی و کلی مزیت خلاصه

 

 

پاسخ :

خب من اصلا هیچ اطلاعی در مورد این کتاب نداشتم ، به گمونم با این توصیفات خیلی کمکم بکنه این کتابه 
حتما پی دی افشو دانلود میکنم 
ممنون بابت معرفی کتاب و راهنمایی ای که کردی 
سینیور گیلبرت
۱۲ اسفند ۱۴:۵۱

منم رئال رو دوست دارم ولی بیشتر از این که رئال رو دوست داشته باشم از بارسلونا متنفرم . تیم مورد علاقه ی اروپایی ام چلسیه . از دوران کودکی . ولی خب همیشه دوست دارم بارسلونا ببازه

 

آقا مفید ترین کار به جز درس میدونی چیه ؟ زبان بخون . یه زبانی به جز انگلیسی

توی اوقات فراغت از یوتیوب شروع کن.  خیلی ویدیوی آموزشی هست .

 

همیشه وقتی میگفتن یکی 5 زبان بلده من فکر میکردم نابغه است اما اسپانیایی و ابتالیایی و فرانسوی خیلی به هم نزدبکن یعنی یکی رو یاد بگیری بقیه هم راه میفتی.  انگلیسی و فارسی هم که بلدیم میشه 5 تا :/

پاسخ :

منم اونجوری نیستم که روی رئال تعصب داشته باشم و همه بازی هاشو دنبال کنم و این حرفا ! اما نسبت به بقیه ی تیم ها رئال رو ترجیح میدم 
اقا من تو همین انگلیسیو و زبان مادریم موندم یعنی در واقع من بتونم همین زبان خودمون رو درست ادا کنم شاهکار کردم :/
اسپانیایی ! ایتالیایی :/ فرانسوی :-!
. ℳƐĦƊℑ .
۱۲ اسفند ۱۱:۳۴

خیلی خوب بازی کرد رئال

تبریک🥰

پاسخ :

اره ^____^ 
ممنون 
رهام Geramiha
۱۲ اسفند ۰۲:۱۲

شرمنده من به تلویزیون دسترسی نداشتم با تلگرام نگاه میکردم یکم عقب افتاده بود :/

درسا رو تموم کردی فوتبال تماشا میکنی؟!

پاسخ :

اهان
نه :/
فقط نیمه دومو من دیدم
و اینکه ال کلسیکو رو مگه میشه ندید :! 
رهام Geramiha
۱۲ اسفند ۰۱:۳۶

خب دیگه رئال دومی رو هم زد :) تبریک :))

پاسخ :

تعویض طلاییمون :)))))
ممنونم ^___^
رهام Geramiha
۱۲ اسفند ۰۱:۲۷

هنوز معلوم نیس :)

پاسخ :

اقا اون موقع که من پستو گذاشتم بازی تموم شده بود ها :)
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان