شات 22

۶ ۵
ما جــــــــღــــــدہツ
۰۸ اسفند ۱۳:۰۰

(:

 

امیدوارم زودتر این حال و هوا عوض بشه...

خوشحال شدم از هم صحبتی باهات جانا♡(:

موفق باشی♡

پاسخ :

منم امیدوارم با تمام وجود 
منم خیلی خوشحال شدم بالام جان  *___^
همچنین عزیزم 
ما جــــــــღــــــدہツ
۰۸ اسفند ۱۲:۴۶

به هر حال خوشحالم که همچین آدمایی رو میشناسم(:

 

(:

نمیدونم..این روزا زیادی گنگم...به هر حال..شکر..میگذره(:

پاسخ :

من نیز هم ^__^ 

این روزا انگاری یه جوریی هممون‌ رو روال عادیمون نیستم :( 
ما جــــــــღــــــدہツ
۰۸ اسفند ۱۱:۴۱

با اینکه قبلا خونده بودمش ولی بازم یهو قلبم درد گرفت.. هر دفعه حرف های امیر علی رو میخونم به این فکر میکنم که چقدر  همه چیز نوشته هاش قابل لمسه...هعیی🙃

 

+سلام(: حال دلتون خوبه؟

پاسخ :

برای منم سواله که این پسر چجوری این حجم از احساس رو توی قلمش میاره 
یه چیزی فرای قابل لمس بودنه حرفاش 


+ سلام :) حال دلم؟! الهی شکر میگذرونیم
شما حال دلتون خوبه ؟! 
🌌🌙 Callisto
۰۵ اسفند ۰۲:۵۶

قشنگ بود واقعا

پاسخ :

:) 
و ناراحت کننده
سینیور گیلبرت
۰۲ اسفند ۰۹:۴۷

داستانش چیه ؟ کدوم کیمیا ؟ اون تکواندو کاره ؟

پاسخ :

نههههه ! :/ 
صرفا فقط یه پست بود توی اینستاگرام ادمی [amir.ali_gh] که خیلی خیلی قبولش دارم !
فتل فتلیان
۰۱ اسفند ۲۰:۰۳

نمیدونم چی باید بنویسم !

پاسخ :

:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان