شات 21

بابام سر ثبت نام کنکور رسما نابودم کرد دویست هزار بار دفترچه ی راهنما رو خوند دویست هزار بار فرم ثبت نام رو داداشم پیرینت گرفت دویست هزار بار فرم‌ رو امتحانی پر کرد دویست هزار بار همه چیزو چک کرد تا بلاخره بعد از دو روز :/ امروز ثبت نام کردم هم کنکور هنر هم ریاضی و خب دورغه اگه نگم بعد از ثبت نامه کنکور هنر انگیزم بیشتر شد میدونم هیچ دلیلی نداره انگیزم میدونم قرار نیست اونی بشه که من میخوام اما خب 

وقتی میدیدم بابام اینقدر دقیقه شده بود روی ثبت نام وقتی میدیدم که داره تمام تلاششو میکنه تا کاری که به عهدشه رو اینقدر خوب انجام بده وقتی یادم میاد دو سالی رو که داداشم هیچ جا نرفت و متمرکز شده بود روی کنکور و یه بارم غر هایی که من میزنم و نزد از خودم بدم میاد خیلی هم از خودم بدم میاد بیشتر و بیشتر و بیشتر به این نتیجه میرسم که موفقیت توی هیچ چیز حق من نیست موفقیت برای ادم هایی که تلاش میکنن مسئولیت پذیرند دلم میخواد میتونستم این هوش لعنتی رو از توی مغزم میکندم مینداختمش دور من لیاقت این هوش و ندارم 

وقتی به این فکر میکنم که چقدر قراره روز اعلام نتایج کنکور نابود بشن مامان بابام ، وقتی این حجم از کتاب های دست نخورده ی گوشه ی اتاقمو میبینم وقتی پول هایی رو که بابام امسال خرج کرده رو میبینم وقتی ... از خودم متنفر میشم ، دلم میخواد خودمو بکشم

کاشکی میشد همه چیزو تغییر داد کاشکی من دوباره میشدم همون ابان سه سال پیش کاشکی میشد یه چوب دستی داشتم حرکت میدادمش و ورد ابلیوی‌اِیت  اجرا میکردم و تمام حافظم پاک میشد کاشکی میشد دوباره از اول شروع کرد همه چیزو کاشکی ...

۶ ۶
ما جــــــــღــــــدہツ
۰۸ اسفند ۱۳:۲۷

چقدر من😐 فقط من کنکور هنر رو ثبت نام نکردم و خیلی سر ثبت نام سوتی دادم😂🤦‍♀️🤦‍♀️

پاسخ :

منم اگه بابام همچین دقتی به خرج نمیداد ثبت نامم کلی سوتی موتی داشت  
از بس که من حواس پرتم 🤦🏼‍♀️😅
آرام :)
۲۷ بهمن ۱۵:۰۲

بازم پست خودت هست که اون کتاب دست بخوره یا نه !

پس بیشتر فکر کن به اینکه کلا خونده نشه یا حداقلش نصف اش خونده بشه اینجوری عذاب وجدانش هم کمتره..!

پاسخ :

هوم 
فعلا که دارم تمام زورمو میزنم که دست نخورده نمونن
فتل فتلیان
۲۳ بهمن ۱۱:۱۱

هر چی که باشه و تو هر شرایطی که باشه تموم میشه ، توی چشم بهم زدنی ، یهو به خودت میای میبینی روزشمار کنکور شروع شده و یهو تر اون موقع هست که میری تو تختت و باورت نمیشه دیگه وقتی نمونده و صبح باید کنکور بدی 

فقط یکاری کن که بعد فکر نکنی به خودت بدهکاری همین 

(شاید بگی داره چقده چرت و پرت میگه و چم دونم ...  ولی وقتی پستتو خوندم اینا یهو از جولو چشم گذشت و منی که بخودم کلی بدهکارمو )

پاسخ :

درسته 
باید دوباره شروع کنم و تمام تلاشمو بکنم 
نباید بزارم در اینده به خودم بدهکار بشم 
فتل فتلیان
۲۳ بهمن ۰۰:۵۸

حرفات چقده اشناس !

بالاخره تموم میشه ، سعی کن یه پایان خوب رقم بزنی 

پاسخ :

تنها امیدم به بلاخره تموم شدنشه
Anne Shirley
۲۲ بهمن ۱۹:۱۷

و من هنوز حتی پیامایی که معاون و مشاور تو کانال فرستادن رو نگاه هم نکردم و دفترچه رو نخوندم و حتی به ثبت‌نام فکرم نمیکنم :| اینقدر همه.مون خسته‌ایم =/ 

آبان همه‌مون هرجور که باشیم لیاقت موفق شدن رو داریم! یکی بخاطر هوشش و یکی بخاطر تلاشش! نمیشه بگی اونی که باهوشه حق نداره موفق شه! بعدشم تو که همه‌ی اینا رو میدونی چرا تلاش نمیکنی؟ به‌خدا دیر نشده! خیلیا از بهمن شروع کردن و خیلی عالی شدن! فقط کافیه بخوای و تلاش کنی! 

پاسخ :

زمان ثبت نام تموم نشه ! زود تر برو ثبت نام کنه انه

بحث اینکه هر بار شروع کردم همه چیزو از نو بسازم گند زدم هر بار 
نمیدونم چرا نمیشه چرا اینجوری شدم ، اصن چم شده من ! 
من نمیگم کسی که باهوش حق موفق شدن نداره میگم کسی که باهوشه و این نعمت بزرگ رو نادیده میگیره باید بره بمیره 
سُولْوِیْگ .🌈
۲۲ بهمن ۱۵:۰۵

"موفقیت توی هیچ چیز حق من نیست موفقیت برای ادم هایی که تلاش میکنن مسئولیت پذیرند دلم میخواد میتونستم این هوش لعنتی رو از توی مغزم میکندم مینداختمش دور من لیاقت این هوش و ندارم"

چه‌قدر من حرفاتونو حس می‌کنم... با همه وجود. 

پاسخ :

:(((( 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان