علیرضامونه :))))

 

من هیچ 

من نگاه 

 

۹ ۶
🌌🌙 Callisto
۱۳ دی ۰۰:۰۳

انه خودش ندیده ویدیو رو :))

پاسخ :

:|

سینیور گیلبرت
۱۲ دی ۲۲:۱۲

ضمنا واقعا فکر نمیکردم اون شعاری که برای فرهاد مجیدی میدادن رو بلد باشی چون بیشتر تو استادیوم میگفتن

 

خیلی آبی هستی :)

پاسخ :

کار داداشمه :) رفته بود استادیم برا اولین بار بعد اومد خونه هی اینو میخوند هیچی دیگه تا دو سه ماه با عربده تو خونه سر بازی های استقلال اینو میخوندیم ؛) 

واهایی :) خفن ترین جمله ی ممکن بود اصن این ؛) 
سینیور گیلبرت
۱۲ دی ۲۱:۵۲

منصوریان رو الان اینجوری نبین :) زمانی که مربی نفت بود خیلی محبوب بود.اون موقع رو احتمالا یادت نیاد .یه تیم داغون بود به نام نفت تهران . منصوریان مربی نفت بود بعد اصلا به پرسپولیس نمیباخت . آخرای لیگ پرسپوولیس داشت با برانکو قهرمان میشد که منصوریان پرسپولیس رو توی آزادی میبره و باعث میشه پرسپولیس با فکر کنم تفاضل گل کمتر دوم بشه :)) اون زمان استقلال فینال جام حذفی بود فکر کنم که همه دوست داشتن مظلومی ببازه و استقلال جام نگیره که منصوریان بیاد و آخرش هم باخت و منصوربان اومد .

 

ولی آره قبول دارم منصوریان مربی نیست . کارش بگیر و نگیر داره . یا عالیه یا سقوط میکنه :))

 

آره کاملا موافقم با حرفات .

پاسخ :

اره یادمه 
چقدر هم منتظر بودیم بیاد استقلال منصوریان 
اما خب وقتی اومد گند زد به استقلال .
اره واقعا بگیر و نگیر داره کارش 
فکر کنم ، فکر کنم برد جذاب دربی که سه دو بردیم هم با اون بود اما خب اون شیش تایی هم که از العین خوردیم با اون بود :/
سینیور گیلبرت
۱۲ دی ۲۰:۴۷

فرهاد مجیدی شد سرمربی استقلال :)))) راستش من ناراحت نیستم چون حدس میزدم استراماچونی برنگرده . گزینه ی خوبیه یعنی حداقل جذابه . بهترین گزینه ی ایرانی از نظر من قلعه نوییه ولی خب تیم داره . منصوریان هم البته جذاب بود ولی جذابیتش از دست رفته . به نظرم خوب نتیجه میگیره . حداقل در کوتاه مدت به خاطر جوی که به وجود میاد خوب نتیجه میگیره . ولی سال بعد شاید مثل منصوریان بشه . نمیدونم .

کلا ایتالیایی ها اگر رابطه ات با اونا در حد دوستی باشه عالین . اگر کاری هم باشه عالین به شرط این که رابطه مساوی باشه یا اونا پایین تر باشن . اگر اونا توی موضع قدرت باشن معمولا همین میشه .

 

من همون موقع که وزیر امور خارجه و رئیس بانک مرکزی و وزیر ورزش و سفیر ایران در ایتالیا و سر کنسولگری افتادن دنبال استراماچونی و رئیس هیئت مدیره  نصف شب رفت در خونشون و آخرش به خاطر استراماچونی استعفا داد و بعد فتح الله زاده اومد براش نوشت تو فقط بیا . اگر خواستی من میرم ! میدونستم این رابطه تموم شده است .

 

هر کسی یه وزنی داره.  استراماچونی فقط یه مربی فوتبال بود ولی افرادی افتادن دنبالش که جایگاهشون حداقل از نظر ظاهری فراتر از این حرفاست .

 

اینا همش درسه . تو هم یادت باشه بعدا که بزرگ شدی اگر توی هر رابطه ای قرار گرفتی به اندازه ی ارزش طرف براش خرج کنی .

 

نمیدونم این جمله واقعا برای چگوارا است یا مثل سخنان کوروش کبیر فیکه ولی محتواش درسته : چیزی که به التماس آلوده باشد را نمیخواهم حتی زندگی

پاسخ :

اصن شاعر میفرماید : تو خورشیدی که پایانی نداره ..... اهای فرهاد مجیدی 
یه بار فرهارو نزدیک مدرسه از پشت دیدم دره ماشینو باز کردم برم ببینمش رفت :( 
به نظر منم بهترین گزینه قلعه نویی بود که خب همون تیم داره و واقعا دلم نمیخواد منصوریان بیاد به نظرم اصلا مربی نیست منصوریان !
خیلی دوست داشتم استراما برگرده اما میدونی اگه ااونی که داره این همه بازی در میاره استراما باشه واقعا دلم نمیخواد برگرده اما اگه مسئولین باشن من واقعا حرفی ندارم بزنم یعنی دیگه خستم واقعا
 کاملا موافقم نباید نباید این شخص های مهم جامعه وارد این ماجرا میشدن 
قبول دارم این جمله رو منم همچین زندگی ای رو نمیخوام ! اما مگه به خواستن و نخواستن منه زندگی هر غلطی دلش میخواد میکنه مجبورتم مکینه بایدم التماسش بکنی 
ما حتی باید برا نفس کشیدنمون هم التماس کنیم تو این تهران 
امیر +
۱۱ دی ۲۲:۵۹

ورزش 3 هست میتونین وقت های اضافیتون رو نگاه کنین. کلا 20دقیقه بازی کرد 

سال پیش خودم هم خیلی حسرت میخوردم که نمیتونستم بازی ها رو کامل نگاه کنم :((((((

بیخیال به ما که نمیرسین باز هم جام جهانی و جام ملت های آسیا و جام ملت های آفریقا و امریکای جنوبی و لیگ ملت های اروپا و مسابقات آسیایی اندونزی و ... این همه رقابت سال پیش بود ...

پاسخ :

اوه اره 
چجوری تونستی جلو خودت رو بگیری نبینی اینارو :! 
اکی مرسی 
سیو میکنم بعدا میبینم
امیر +
۱۱ دی ۲۲:۱۶

شانس من موقعی که گل رو زد ، تلویزیونمون یک دفعگی قطع شد کلا چند بار مردم که بفهمم گل شد یا نه :///

 

ولی خیلی خوب بازی کرد دو تا پاس کلیدی داد که میتونست گل بشه . ای کاش میشد . ولی به نظرم باید از انگلیس بره یک لیگ معتبر دیگه مقل اسپانیا ( البته اگه راهش بدن ) انگلیس زود به زود بازی دارن و کیفیتش شاید افت کنه دوباره

پاسخ :

هیچ اطلاعی درباره ی بازی هاشون ندارم رسما :/ 
حیف حیف واقعا حیف من ندیدم بازی رو :..( 
اااا  چه زد حالی که خفن ترین صحنه ی بازی رو از دست بدی
Anne Shirley
۱۱ دی ۲۱:۳۳

ویدیوی گل علیرضا کلیک

گفتم بذارم اینجا که ملت برن ببینن =) 

پاسخ :

:))) 
با تشکر از انه 
اقا برین ببینید دیگه 

آندرومدا :)
۱۱ دی ۲۱:۰۹

دندان های همگان ریخت. خصوصا اینجانب .

پاسخ :

اره واقعا ! 
علیرضامونه دیگه ؛))))
Anne Shirley
۱۱ دی ۲۱:۰۴

گل شده حالا؟ :دی

پاسخ :

اره :/ 
چه گلی هم شده ! 
واهاییی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان