happy birthday to meeee

چند روز دیگه تولدمه ( چهار ابان / بیست و پنج اکتبر )

خوشحالم ؟ بی اندازه و هر چقدر فکر میکنم میبینم در بهترین حالت الان باید در دپرس ترین وضعیت ممکن به سر میبردم و در حال عر زدن و فحش دادن به زمین و اسمون و در و دیوار و ... میبودم ( ایکون کوبیدن کله به دیوار ) 

و خب اره زندگی دقیقا همینجوری مزخرف طور و عجیب قراره تا ثانیه های اخر زندگی سوپرایزمون کنه

و خب این دفعه هم اینجوری بود که یه ویروس مزخرف از یک خفاش مزخرف تر از نا کجا اباد چین وارد زندگیمون بشه و این چنین زندگیمون رو از هم بپاچونه 

اما خب جدا از این حجم از دلیل برای داشتن حال بد شاید به این دلیل خوشحالم که فقط دلم میحواد شاد باشم دلم میخواد بین این حجم از حال های مزخرفی که احاطمون کردن یه مقدار خوشحالی و حال خوب برای خودم درست کنم 

میدونم این حرفا زیادی ابنباتی طور و صورتی گونست اما خب از ناراحت بودن و یه گوشه کز کردن و نالیدن از دنیا چی به دست اوردم که قراره با خوشحالی های فیک و انباتی از دست بدم ؟

+ خب من در حال حاضر یه عدد دیپلمی ایه موهاش مثل دندوناش سفید شده ی پا به سن گذاشته هستم و حقیقتا درک نمیکنم که چرا سازمان سنجش ملاحظه ی موی سفید و قلب ضعیفم رو نمیکنه و اینقدرررر لفتش میده تا نتایج رو اعلام کنه

+ انتحاب رشته اینجوری بود که : حقیقتا نون توی مشاور کنکور بودنه :/ حقیقتا دیدم که میگما یعنیا یه قیمت هایی میگفتن برای انتخاب رشته ادم شاخ در می اورد نجومی ها نجومی 

هیچی دیگه دست بر کله کوبان دنبال یه جایی بودم که هم ارزون باشه هم هرتی پرتی انتخاب رشته نکنه که داداشم سوپر من طورانه وارد شد و گفت من برات انتخاب رشته میکنم اومد یه جدول درست کرد از لیست رشته های مورد علاقم و دانشگاه هایی که از نظر خودش خفن بودن و خب سه چهار روز فقط داشتم سر اینکه کدوم رو اول بزنم و کدوم و بعدش بزنم با خودم و در و دیوار و زمین و اسمون کلانجار میرفتم 

و در نهایت اینکه یه انتخاب رشته ی خفن طور کردیم و الان فقط میتونم بگم هر چی خدا بخواد 

 

 

این پست قرار بود چند روز پیش منتظر بشه که نشد که بشه ( وی موقع انتشارش از شدت خواب رو به نابودی بود ) 

هیچی دیگه خلاصه که تولدم کلی مبارک باشه 

۵ ۳
امیر +
۰۷ آبان ۱۸:۵۳

مبارک باشه :)

اون روزشمار رو از چندین روز قبل داشتین 😂

به سلامتی. امیدوارم بشه همونی که میخواین.

 

+راستی اون عکس تخم‌مرغ داخل کانالتون خیلی خفن بود و البته که یکه‌خوری حرام است :)

پاسخ :

مرسی کلی :))))
😂😂 میدونم دیوانه ای بیش نیستم 😂
مرسی کلی کلی ^__^

+ واهای دیدین ؟ خودمم خیلی دوستش دارم  ^____^
صحیح :) با پیک بفرستم یا چی :؟
شارون
۰۵ آبان ۱۵:۰۰

ممنون😁

 

پیر میشیم تا تموم شه 😐

 

پ.ن دووووو:همون والا😐 ملتو علاف کردن😒

پاسخ :

:))))
:))

 🤦🏼‍♀️
شارون
۰۵ آبان ۰۰:۲۶

پستتو درحالی میخونم که نصفه شبه،ناراحتم،کلیی درس دارم و سرده😐😁 ولی چه خثوب باز یکی خوشحاله😁 تولدت هپی مپی باشه

‎:)‎❤

پ.ن:سنجش چرا جوابارو نمیده😐 دختر خالمم موهاش رنگ دندوناش شد والا😐

پاسخ :

مرسی کلی کلی کلی 🤍🧡🙃
[ ما هم این دوران سخت و مزخرف رو گذروندیم و بهت این نوید رو میدم که بلاخره تموم میشه :) + شادی های زندگیت رو خودت بساز و منتظر شادی های عجیب و غریب و طوفانی زندگی نباش ] 
+ شاد بودن یه انتخابه :) 

از پ.ن ابان خطاب به پ.ن شارون : نمیدونم والا ، دیوونه پیونه ای چیزیه سنجش
عاطفه -
۰۴ آبان ۱۱:۱۶

من می خواستم اول تبریک بگم :\!!.

=) تولدت خیلی مبآرک. الان شدی هجده ساله؟!  الان چند ساعتته؟! :)) :| .

امیدوارم به آرزوهات برسی آبان عزیز (:  سالم باشی و شاد و موفق و عاقل و...  .

*.* . 

پاسخ :

🥺 
بالام جان هر تامی بگی قبولت داریم حسابی 🤍🧡
نوزده سالم تموم شد ☹️ دارم کم کم پیر میشم دیگه 
الان دقیق نوزده سال و یک روز و یک ساعت و پونزده دقیقمه 
مرسی کلی کلی ^___^  🤍💙💛 
AliReza ‌‌
۰۴ آبان ۰۰:۳۸

مبارک باشه :)🎁🎁🎁

ایشالا 120 سالگی :))🌺🌺

پاسخ :

مرسییییییی کلی کلی :))))
😃🧡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان