از اخرین شات ها 6

اخرین امتحان تشریحی فیزیک رو دادم و تمام ! 

و خب دبیرای فیزیک خفنم : دبیر فیزیک سال هفتمم گوووووووگولیییی ترین بود و منو عمیقا یاد عزیزم ( مامان بزرگم ) که از دستش داده بودم مینداخت :..)  ( فامیلیشو یادم نمیاد :/ ) ، اقای سرا* ، خانوم شفی* ، دبیر سال یازدهمم ( فامیلی اینم یادم نمیاد ://// ) 

فیزیک مثل یک مسیری بود برای من که یه جاهاییش پر از چله چوله و سراشیبیهای بد بود و یه جاهاییش هم سر پایینی با شیب خفن ؛ من این مسیرو عمیقا با جون کندن گذروندم و خب رسیدن به نقطه ی پایان این مسیر حالمو یه جوری میکرد نمیدونم خوشحال بود یا ناراحتی حتی ! ...

 

۱۳ ۱۰
سین الف
۱۵ تیر ۱۲:۳۶

زیاد از فیزیک خوشم نمیومد ! 

چون شاید دبیرای خوبی نداشتیم

پاسخ :

:(
دبیر خیلی خیلی تاثیر داره روی میزان علاقه مندی ما به درسی  
من خودم اگه اولین کلاس فیزیکی که داشتم با استاد سال دوازدهمم بود شاید هیچ وقت هیچ وقت وارد شاخه ی ریاضی و فیزیک نمیشدم  
فتل فتلیان
۲۸ خرداد ۱۰:۵۴

😁😁😂😂🤪

پاسخ :

😂😂🙃
فتل فتلیان
۲۸ خرداد ۰۰:۴۴

😅🤣🤣🤣🤪

اصن ته  استوره فداکاری 😆

پاسخ :

😂😂😂😂 
شرمندم نکن 😅
فتل فتلیان
۲۸ خرداد ۰۰:۳۰

مرسی🤣🤣🤣🤣

جای شمام سبزه🤪😆😆😆😆😅

پاسخ :

ترجیح میدم فضا رو برای دوستان خالی کنم تا این افتخار بزرگ نصیب دیگران بشه 😂😶  
همچین بچه ی فداکاریم من اصن 😂😂🙃
فتل فتلیان
۲۷ خرداد ۰۲:۲۵

آمیییین 

بهله 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ یعنیااااا پشمای عالم و ادم ریخته بود 

نمیدونم والا شاید چاره نیست ، اگه نمره هام یکم اوکی بود تطبیق می خورد میرفتم از اینجا ولی خب 

بعد فکر کن یه سریاشونو تا پایان چهارسال باااید تحمل کنم 😑😑😑😑 فقط اونا ارائه میدن دروسو 

پاسخ :

:)))) 
 😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
اتفاقا میخواستم بگم امیدوارم هیچ کلاس دیگه ای با این معلمه نداشته باشی که با این نوشتت مواجه شدم 😂😂😂 ، خیلی هم عالی قشنگ برو از حضور در همچین کلاس های نابی فیض ببر 😂😂😂
فتل فتلیان
۲۶ خرداد ۲۲:۱۷

😂😂😂😅

ازش مزخرف تر نیییییست ، فکر کن برا چند ثانیه تاخیر نمره کم میکنه ، حرف بزنی منفی میده ، بین کلاس اگه کسی از کلاس بره بیرون براش یه خط رو تخته میکشه حتی برگرده هم میکشه بعد چهارتا خط شد کل کلاس منفیی 

اصن از این زن مزخرف تر ندیدمااا

یعنیی مفرحااااا روح و روان نمونده واسمون بوخودا 😂

ترم ۱ درس تخصصی و چهار واحدیو با ۹.۸۴ افتادم 😐😑😐😐😐😐 بعد کلیییی اعتراص و این داستانا بم داد ۱۱و خورده ای اصنااا یه وضعیه 

پاسخ :

خدایا من رو از شر همچین استاد هایى دور به فرما :) الهى اممممممممممین 
فقط شونزده صدم !!!!!!! من متعجبم چجوری هنوز از زنده اید در مقابل اینم حجم از اعصاب خوردی ای که بهتون داده 😂🤦🏼‍♀️
امیر +
۲۶ خرداد ۱۶:۱۶

مزخرف ترین درس ممکن ( بعد از دروس علوم انسانی )

 

البته دبیرامون هم بی تاثیر نبودن در این حس تنفرم.

پاسخ :

کاشکی دبیرا میدونستند که رفتاراشون چقدرررر میتونه تاثیر بزاره روی یک دانش اموز  ... 
فتل فتلیان
۲۶ خرداد ۱۵:۵۳

برا منو دوستام بهله حتی ریاضی ۱ قرار شده پاس شدیم کیک بگیریم وجشن😅😂😂😂

ولی خداییش فیزیک ۱ رو ترم اول نامردی کرد پاسم نکرد 😒 ببین ریز به ریز نمره هارو جمع کرد و بقول خودش شد ۹.۶۰ یا ۹.۷۰ ولی ۱۰ نداد 😑😑😑

کلا دانشگاه ما روشش اینه که بندازه همه استادا ها

پاسخ :

خیلی هم عالی 😂👌🏻  
چه استاد مزخرفی :/ ‌یعنی چی اخه ؟!!!!‌ الان بین کسی که ده شده با کسی که سه دهم ازش پایین تر شده چه تفاوت چشم گیری میبینه که باعث بشه یک بار دیگه بدبخت اون ترم رو بخونه :/  
چه روش شاد و مفرحی [ قشنگ روح و روان ادم رو خط خطی میکنه ] 😂😂
Roham Gh
۲۶ خرداد ۱۳:۱۱

نخیر هرچی میگم بگو چشم😂

پاسخ :

😂😂😂😂 
[ #وقتی_نمیخوای_واقعیتو_قبول_کنی ] 😂😂😂
دلآشفت. ..
۲۶ خرداد ۱۳:۰۲

اره حس گنگی داره 

ایشالله ک با نتیجه خوب خدافظی کنی ازش:)

پاسخ :

:)) 
با نتیجه ی افتضاح ازش خداحافظی کردم :/
اما این مهم نیست فقط مهم اینکه بلاخره تموم شد *___*
فتل فتلیان
۲۶ خرداد ۱۲:۲۰

تو دانشگاه هنوز موفق نشدم فیزیک ۱ رو پاس کنم

پاسخ :

نههههههه ! اینقدر ناجوره یعنی ؟! 
Roham Gh
۲۶ خرداد ۱۱:۵۴

😂آخه خیلی فلسفی نوشته بودی😂😂😂

دو سه واحد فیزیکو همه رشته ها دارن :)🌹

پاسخ :

😂😂😂😂 قبول دارم 
ای بابا 😕 
+ الان برای ریاضیات و کاربرد ها رو دیدم فقط سه واحد فیزیک عمومی دارند که جزو دروس پایه ی انتخابیه 😁 
Roham Gh
۲۶ خرداد ۱۰:۲۳

زیاد فاز نگیر توی دانشگاه هنوز این مسیر پر از چاله چوله باهاته :/

پاسخ :

اگه ریاضیات و کاربرد ها یا معماری بخونم فکر نکنم زیاد ( یا شایدم اصلا ) باهاش کار داشته باشم :)
فلذا بزار تو فازش بمونم اقا  :/ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان