از اخرین شات ها 4

اخرین امتحان تشریحی دینی رو دادم و تمام !

کُلِهُم دیشب دو ساعت خوابیدم :/ و خب رسما لعنت بهشون با این امتحانای چرت ِ حضوریشون 

حس و حالم چجوری بود !؟ وقتی صبح مانتو و شلوار مدرسه رو پوشیدم یه نیمچه دلتنگی ای نسبت به مدرسه پیدا کردم اما خب زیاد این احساس دوام نداشت و در همون یک هزارم اولیه ی حضورم پیش بچه ها از بیخ و بن پوکید و‌ تک تک سلول های بدنم میخواست با سرعتی فراتر از سرعت نور ، ثانیه ها بگذره و فقط امتحان و بده و برگرده خونه  

تا حالا توی عمرم این حجم از نفرت رو نسبت به یک موجود ویروس مانند تجربه نکرده بودم پاک ، گندزده به زندگی هامون حالم دیگه داره بهم میخوره از دستکش و الکل و دیدن قیافه ی ادم ها در حالی که یه حجم عظیمی از صورتشون و ماسک های مزخرفِ بد قیافه در بر گرفته :/

اگه دوازدهمی یا نهمی هستید خواهش میکنم ازتون به این درک برسید که باید فاصله رو رعایت کنید باید ماسک بزنید نباید دست بدید . خواهش میکنم به این درک برسید که این کارای ( ببخشید واقعا ) گوه و شاخ طورتون ممکنه گند بزنه به زندگیه ادما و باعث مرگشون بشه

و در نهایت لعنت به سردرد 

 

۴ ۱۰
Roham Gh
۱۷ خرداد ۲۲:۲۳

والا :/

خوبه حالا خودتو کنترل کن😂😑

پاسخ :

اعصاب نمیزارند برای ادم که اینا 🤦🏼‍♀️😤
امیر +
۱۷ خرداد ۲۲:۱۱

اها

من کلی گفتم اینجا کسی ماسک نمیزنه 

 

 

پاسخ :

بیرون رفتن دست جمعی خیلی ندیدم اینجا من 
من واقعا برام قابل درک نیست که اینا چه فکری پیش خودشون میکنند که رعایت نمیکنند 
سین الف
۱۷ خرداد ۲۰:۴۱

به قول اون گوینده خبر :ماسکش فراموش نشه !

پاسخ :

والاع :!
امیر +
۱۷ خرداد ۱۷:۳۷

جای شما ماسک میزنن؟؟

جای ما اصلا ماسک نمیزنن هی، . ده بیست نفری میریزم بیرون و راه میرن تو پیاده رو😐

واقعا لعنت بهشون حالا هر کی میخواد باشهدوسترفیق و ...

پاسخ :

همه که باید سر جلسه ی امتحان ماسک و دستکش داشته باشند در واقع اجباریه خدا رو شکر 
قبل از جلسه تو حیاط یه چند تایی رعایت نکردن ماسک رو که باهاشون برخورد کردند اما فاصله و اینا که هیچی اکثریت رعایت نمیکردند‌ 
واقعاااااااااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان