یک سوال + خنگ بازی من :/

سلام 

یک سوال ! میشه بدونم چه ویژگى مثبت یا حتى منفى اى از من و بلاگم باعث شده منو دنبال کنید ؟:

شخصیت منو چجورى میبینید ؟:  

عمیقا ممنون میشم اگه جواب بدید :)))) ، ناشناس هم بازه 

 

 

+ یه شفاف سازى ریز بکنم ، من دخترم ! خیلى ها از روى اسمم ( ابان ، اسم پسرونست با توجه به فرهنگ نامه ) فکر میکنند من پسرم در صورتى که اینجورى نیست :)

عمیقا عذر خواهی منه خنگ را پذیرا باشید ، نظرات پست قبلی بسته بود :/

[ میخواستم اینو نگم اما انگاری باید بگم ، تو خونه ی ما این خنگ بازی های من عادیه ! امروز داشتم با پشه به صورت کاملا محترمانه صحبت میکردم که پاشو از اتاق من بزاره بیرون و خب همون موقع مامانم داشت به بابام میگفت مدیونی فکر کنی ابان دیوونه شده و داره با خودش صحبت میکنه با پشه ی گرام داره صحبت میکنه :/ ] 

۱۱ ۵
فتل فتلیان
۲۶ خرداد ۱۲:۲۴

یادم نیست  و نمیدونم ولی قطعا برام جذاب بوده و هست که دنبالت میکنم ☺

پاسخ :

^________^ 
فاطمه حسینی
۱۷ خرداد ۱۴:۵۱

:) نمیدونم دنبال کردم دیگه به امید خدا

پاسخ :

:)))) 
خیلی هم عالی :)))
Jesse Blueman
۱۶ خرداد ۱۳:۱۹

وووو فوتبالی بودنت

پاسخ :

:))))))) 
فوتبال خففففن ترینهههه 
عاطفه ـ
۱۶ خرداد ۱۱:۳۱

وآی راست می گی!!  اصلا توجهی به استقلال نداشتم.

فقط عکاسم به چشمم اومده بود! (: تازه الان متوجه بقیه موضوعات شدم =|  . 

پاسخ :

:)))) 
👌🏻😂🧡
اره خلاصه .
عاطفه ـ
۱۶ خرداد ۱۱:۱۶

من اصلا نمی دونستم استقلالی هستی!. فقط می دونستم فوتبالی هستی و یه سوپر گل علیرضا جهانبخش چند ماهه اون گوشه موشه ها هست!.

(: خنگ بازی در می یاری ولی خنگ نیستی! اینو می دونم =| با آهان! (:  از روز اول می دونستم دختری. به نظر آبان بیشتر به دختر می یاد تا پسر. نمی دونم چرا دنبالت کردم! ولی به مرور ازت خوشم اومد :)  . 

پاسخ :

وا عجبااااا !!!! من این همه پست درباره ی استقلال نوشتم :) 🤔 همین گوشه موشه ها قسمت موضوعات رو بنگر بالام جان دوازده تا از پستام فقط درباره ی استقلالهه :) 
اولین نفری بودی که اینو بهم گفتی ^_____^
 همه بر خنگ بودنم یقین دارند :/
دقیقا منم همین عقیده رو دارم ؛ ابان عمیقا به دختر بیشتر میاد :) اصن نباید برای اسم ها جنسیت قائل شد :)
:)))))) صحیح !
 علی صفری
۱۶ خرداد ۰۹:۴۴

دلیل خاصی نداشتم، داشتم وبلاگ دوستان دیگر رو دنبال می کردم

گفتم وبلاگ شما رو هم دنبال کنم.

پاسخ :

:)))))) 
درست !
امیر +
۱۶ خرداد ۰۹:۰۰

همون استقلالی بودن دیگه :)

 

از نوع نوشتتون هم مشخصه که پسر هستید یا نه

پاسخ :

^_______________________^  

هم از نوع نوشتنم ! هم از عکس سمت چپ وبلاگم ! هم از عکسی که روی مشخصات اولیم گذاشتم !!!! :)  
гεყհձռεհ 📷🌸
۱۶ خرداد ۰۶:۳۴

عه وااا من فک میکردم پسری :/

 

علاقه ت به عکاسی ؟؟ :))

پاسخ :

:/ اقااا گول یه اسم رو نخوووورید ! #ظاهر_بییین_نباااااشییییم !!!! 

+___+ 

 علی صفری
۱۶ خرداد ۰۶:۱۵

والا من کمتر از ۳۰ روزِ وبلاگتون رو فالو کردم، هنوز دستم نیومده

شخصیت تون چطوریه؟

و همین دنبال کردن می‌تونه من رو  رو تا ۳ ماه دیگه به یه آشنایی

نسبتا خوب بلاگری از شما از متن هایی که در وبلاگتون می‌نویسید برسوند.

پاسخ :

::))))))))))
:))) درست !

+ یک سوال ! چی باعث شد روی قسمت دنبال کردن وبلاگم کلیک کنید ؟!  :)
علی شبانه
۱۶ خرداد ۰۰:۱۵

همم...

پاسخ :

همم... ؟!
Jesse Blueman
۱۵ خرداد ۲۳:۵۷

استقلالی بودنت(((:

 

+😂😂😂

پاسخ :

^__________^ 
اگه فقط یه ویژگی خوب داشته باشم همین استقلالی بودنمه :)))

😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان