شماهایى که رعایت نمیکنید

فقط میتونم بگم که شماهایى که اصلا رعایت نمیکنید ، چجورى میتونید فردا پس فردا با این حجم از اه دل کسایى که به خاطر خود خواهى شما مبتلا شدن ، عزیزشونو از دست دادن ، به انواع بیمارى هاى روحى مبتلا شدن و ... زندگى کنید .

۳ ۷
AliReza ‌‌
۲۶ شهریور ۱۳:۰۵

نمیدونم..بچها سرگرم زندگی خودشون شدن کم سر میزنن اینجا

من که راحت شدم بعد کنکور..

پاسخ :

اره خب اینم درسته 
من تازه بعد از کنکور مصیبت هام شروع شد و این این چند وقتم کابوس های اعلام نتایج رسما داره دیوونم میکنه
AliReza ‌‌
۲۶ شهریور ۱۲:۴۵

آره این حس سراغ همه میاد ولی اینقدرا موندگار نیست

چجوری شده

پاسخ :

بی اندازه امیدوارم همینجوری که میگی باشه 
راستش اون حس راحتی و جو دوستانه ای که قبلا بود و باعث میشد خیلی راحت ادم حرف دلشو بزنه الان نیست یا حداقل من اینجوری احساس میکنم و اینکه انگار بچه ها دو جبهه شدن و ... 
نمیدونم به گمونم این دوران‌ بعد از کنکورم حسابی رو حس و حالم اثر گذاشته 
AliReza ‌‌
۲۶ شهریور ۱۲:۴۱

اوهوم

چه عجب آمدی (:

پاسخ :

دست و دلم به پست کردن نمیره 
یه چند بارى نوشتم و بعدش همه رو پاک کردم 
خیلى اوضاع داغونیه 
و از طرفی محیط بیان یه جوری شد ، مثل قبل نیست ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان