از اخرین شات ها 3

 
جدى جدى دیگه تموم شد جدى جدى دیگه قرار نیست پشت اون نیمکت هاى مزخرف بشینم و به درس هاى مزخرف تر گوش بدم دیگه قرار نیست :)))) اییییییییییییییوَل :) از اون لبخند هاى عمیق
یعنى این نوشته ى روى بردو دیدم ذوق تمام وجودمو پر کرد به خودم گفتم ابان تموم شد هوففف بلاخره :)
 
بگوشیم 
+ عیدتونم مبارک :)
۱۰ ۹
اقا پسر
۱۱ خرداد ۱۲:۱۸

وقتی که مدرسه تموم بشه ... فقط خاطرات خوب و حسرتش میمونه

پاسخ :

اره خب تا حدودی اون دلتنگیه و حسرت هست اما خب فکر کنم اتفاقای پیش روم خیلی جذاب تر و خفن تر از اتفاق هایی که توی مدرسه افتاد باشه و اون حسرته رو خیلیییی کمرنگ بکنه ، چون من خاطرات خوب زیادیم از مدرسه ندارم
اقا پسر
۱۱ خرداد ۰۲:۳۳

اشک تو چشمام جمع شد ... میخام برگردم به دو سال پیش ... زمان کنکورم ... میخام برگردم پشت اون میز و صندلی ها ... دلم اون روزا رو میخاد...

پاسخ :

عمیقا چیز های خواستنی ای نیستند ها :! ( همین میز و نیکمت و سال اخری بودن و کنکور ...)
فکر کنم دوران مدرستون خیلی خفن بهتون خوش گذشته :)
Anne Shirley
۰۷ خرداد ۱۵:۴۸

آقااااااا دیدی چیشد؟ تایم کلاسش مثل همیشه نبود و صبح بود. بعد من بعد نیم ساعت دیدم عححح کلاس شروع شده و رفتم. بعد وسطش دشوریم گرفت :-" هی تحمل کردم بعد دیدم نمیشه. بعد تا رفتم برگشتم یهو دیدم تموم شده رفته در صورتی که هنو نیم ساعت مونده‌بود =/ حیف شد نتونستم پایانشو با پوست و استخون لمس کنم :دی

پاسخ :

لعنت بر دشوریییه بی موقع :(
اما خب چیز خیلی خاصیم از دست ندادی واقعا ، مهم اینکه تمووووووم شد بلاخرهههه تموووم
جـودی خآنوم :)
۰۷ خرداد ۰۷:۰۵

فِکر می کردم فقط من از مدرسه فراریم ...

پاسخ :

هشتاد هفتاد درصد متنفرند از مدرسه ، به نظرم !!!
امیر +
۰۷ خرداد ۰۰:۵۱

قبول دارم مدرسه هم هست.

 

منم سال پیش خیلی خوشحال شدم که از دست یک عده ای راحت شدم .

 

 

پاسخ :

:))))

+ لنز های جانبی رو که گفتم من خودم تا حالا استفاده نکردم اما توی نظراتی که پایین همون لینک داده بودن میگفتن مثل اینکه به همه ی دوربینا میخوره
عرفان ...
۰۷ خرداد ۰۰:۴۰

یه حس خوبی داره!

پاسخ :

:))))) 
خیلی بیشتر از یه حس خوب حتی :)
امیر +
۰۶ خرداد ۲۳:۴۲

چه قدر آموزش ایران داغونه که باید از تموم شدن مدرسه ها خوشحال باشیم :(

پاسخ :

داغون برا یک دقیقشه 
علاوه بر اموزش ، معلم ها و کادر و جوی که توی مدارس وجود داره هم افتضاحه توی خیلی از مدارس 
میم . الف
۰۵ خرداد ۱۵:۱۹

مگه میشه آدم از تموم شدن مدرسه خوشحال باشه؟! :(

پاسخ :

اقا نگو
من یه چیزی فرای خوشحالم :))))
. ℳƐĦƊℑ .
۰۵ خرداد ۱۰:۴۴

تبرییییک

لذت حضوری نوشتن و دیدن این جمله خیییلی بیشتر بود(((:

پاسخ :

ممنووون :) 
قطعا !
نشد تجربش کنیم البته می ارزید به اینکه چند ماه زود تر ما رو از شر اون نیمکتا خلاص کرد 
رفیقِ نیمه راه
۰۴ خرداد ۲۳:۲۵

یاد اون پست روز ۱۳ آبانتون افتادم...

دیگه تموم شد ^_^

پاسخ :

:) 
تمومممم شد :)))))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان