20 سال اینده

بیست سال دیگه واقعا خیلى برام گنگه ، خیلى ! چون تقریبا تمام اتفاق هایى که در اون زمان باهاشون مواجه میشم وابسته به اینه که این سه چهار سال اینده اى که جلوى رومه رو چجورى سپرى کنم . 

اما خب یه دید کلى به بیست سال دیگم که زیادم وارد جزئیات نشم  ...

خیلى دوست دارم توى این بیست سال تا جایى که مغز انسانیم یارى میکنه خدا رو بشناسم و ارتباطم رو باهاش عمیق و عمیق تر کنم و بتونم به یه اطمینان کامل تر و منطقى اى نسبت به دینم برسم . 

راستش من خیلى دوست دارم از یه بخشى از زندگیم به بعد گیاه خوار بشم ، وحشتناک این کار براى من سخته چون من به شدت عاشق گوشت و غذاهاى گوشتیم اما خب ، از یه جایى به بعد واقعا بدنم لازم داره یه برنامه ى غذایى خیلى سالم بهش برسه و هم اینکه تا حد خیلى زیادى ناراحت کنندست کشته شدن حیوان ها براى تامین این سبک غذایی گوشت خوارى .  

تا این زمان عکاسى رو شغل ایندم میدونم ، عمیقا ! و خب خیلى دوست دارم توى این بیست سال حداقل شونزده هیفده سالش رو مفید تجربه کسب کنم تو این زمینه و بیست سال دیگه بعد از این تجربه ى شونزده هیفده ساله حرفى براى گفتن داشته باشم و از اون زمان بتونم سفر هام رو به طور جدى شروع کنم و ادم ها و حرفه هایى که نیاز به دیده شدن رو به دنیا نشون بدم و همین طور تاثیرى وحشتناکى که سبک زندگى غلط ما انسان ها روى محیط زیست میزاره رو به طور تاثیر گذارى با عکسام بیان کنم و خیلى پلن هاى دیگه که این دو جزو مهم ترین هاشون بودند . :) 

نمیدونم تا بیست سال دیگه معجزه ى عشق رو تجربه میکنم یا نه ! خیلى دوست دارم تجربشت کنم اما اتفاق ها و احمق بازى هایى که قرار بعدش انجام بدم به نظرم ممکنه همه ى اتفاق هایى که توى بیست سال اینده براى خودم تصور میکنم رو از بین بره .

و اینکه دوست دارم اگه بیست ساله دیگه یکى ازم پرسید بیست سال قبل چجوری گذشت یه نفس عمیق بکشم و بگم با تمام وجود زندگی کردم توى این بیست سال :)

 

+ وی با ذکر جمله ی “ غلط کردم “ در خصوص پست قبل دکمه ی انتشار را میزند

+ با تشکر از ‘ رفیق نیمه راه ‘ بابت دعوتشون به این چالش که بهانه ای ردیف کرد برای من که دوباره برگردم به وبلاگ خفنم :) 

+ دعوت میکنم از  بهار :) انه اقاى تشکیل [ سینیور گیلبرت که خب وبلاگ نداره ، اقا خلاصه یا یه وبلاگ جور کن یا زیر همین پست در غالب یک نظر بنویس :/ ] اسمارتیز امیر استیو و همه ی کسایی که این پست رو میخونند :)

۱۱ ۲
امیر +
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۵۹

ممنونم بابت دعوتتون ولی احتمالا نتونم بنویسم.

 

گیاهخواری میگن خوب نیست ولی نظری نمیدم  . 

 

در رابطه با عکاسی بگم که احتمال خیلی زیاد دوربین دارین و واقعا خوشا به حالتان خیلی دنیای خوبی هست و گرچه شاید خودم با این دنیا ارتباط نداشته باشم ، اما چند لحظه ای تجربه اش کردم و خیلی دوست دارم وارد این دنیا بشم . 

پاسخ :

خواهش میکنم :)‌ 
اشکالی نداره باو ، هر طور دوست داری :)  

:) 

چند تا نکته 
با توجه به کیفیت دوربین هایی که موبایل های امروزی دارند واقعا داشتن دوربین عکاسی انچنان ضرورتی نداره برای ورود به این دنیا ی خفن و حتی اپلیکیشن هایی هستش که میتونیم جایگزین تنظیمات دوربین بکنیم [ قطعا منظورم خرید iPhone 11 pro بیست و پنج میلیونی نیست :/ میتونیم حتی یه گوشی معمولی با یه دوربین معمولی بخریم و براش سیصد چهارصد تومن لنز موبایل بگیریم و موبایل هایی با قیمت پایین تر و دوربین خوب هم وجود داره ]
اما خب اگه به عکاسی به عنوان یه منبع درامد و حرفه ای که قراره در اینده ادامه بدیم نگاه کنیم قطعا به ابزار کار پیش رفته تری نیاز داریم 
و خب از نظر من قبل از خرید دوربین واقعا لازمه خیلی زیادی در مورد عکاسی و ساختار دوربین ادم مطالعه داشته باشه و تا یه مدتی عکاسی رو با دوربین مبایل تجربه بکنه وگرنه انچنان نمیتونه از قابلیت های خفن دوربین استفاده ای بکنه من خودم سه ساله دوربینمو خریدم اما خب از اونجایی که اطلاعاتم خیلی ناقص بود نتونستم اونجوری که باید ازش استفاده کنم 
:)
استیو ‌‌
۱۷ ارديبهشت ۲۲:۴۶

زندگی کردم توى این بیست سال

خودش همه‌چی رو توضیح می‌داد!

 

ممنون بابت دعوت =) من دیروز اعصابم خط‌خطی بود و اصلا پستا رو ندیدم، الان متوجه دعوت شدم.

 

پاسخ :

:))))

خواهش بابا 
میفهمم ، دیروز خیلی ها اعصابشون خط خطی شد با این تایم مسخره ای که برای کنکور اعلام کردند 😤
سین الف
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۲۲

Inqadr zndgi sakht mishe ke ina nmishn hadaf mishan arezoo

Beshon beresi 

boddo ta beresi

پاسخ :

میتونم زندگی چقدر سخته و همین سخت بودنش منو میترسونه !  
با تمام وجودم میدوام تا به این هدف هام برسم . 

فتل فتلیان
۱۷ ارديبهشت ۰۱:۰۵

🤣🤣🤣🤣 دیگه صحبتی ندارم 

پاسخ :

 😂😂😎
فتل فتلیان
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۰۷

😂😂😂😂

اقا املت اصن چیز جالبی نیس خب شکلشم زشته ، حالا با رب باشه بازم یه چیزی 

املت با چیاااا!😐 اون خو دیگه املت نیست دیگه 😂😐

پاسخ :

قبول دارم واقعا زشته ! اما میدونی مهم باطنشه 😂🤷🏼‍♀️
#ظاهر_بین_نباشیم 😂
 😂😂 
Anne Shirley
۱۶ ارديبهشت ۱۸:۲۵

سلااااامممم آباااااان ^___^ خوبی؟ خوش برگشتی *_* 

مرسی از دعوتت و اینا :)) الان واقعا تصوری ندارم حتی از ۶ ماه دیگه‌م چه برسه به ۲۰ سال :/ شاید اگه بفهمم بالاخره چه رشته‌ای میخوام راحت‌تر بتونم آینده‌مو متصور شم :)) حالا باز فکر میکنم شاید نوشتم :)) مرسی بازم :))

پاسخ :

سلاااام انهههه :) 
ممنووون :) تو خوبیییى :؟
دابل ممنون ^__• 
خواهش بابا ، میفهمم عمیقا هر وقت دوست داشتی بنویس بابا :)
فتل فتلیان
۱۶ ارديبهشت ۱۱:۰۱

اون ووویییی هاااا ، هموم وای آره هست دیگه😂

تو خونه که اره ، ما میریم طبیعت اوکیه با چند متر 

اوهوم ولی خو من تازه (کمتر یه ساله) به املت گرویدم  اونم هنوز رابطمون اونقدا اوکی نیس😅

پاسخ :

😂😂 اهااان 
فکر کنم اینجوری باشه که : بچه ها کله پاچه داریم ؟! اکی ، خیلی اهسته صحنه را ترک میکند 
اقاااا املت به این خفنی 😋 بعد خوبی املت اینکه که میتونی هر چی دلت خواست هم بهش اضافه کنی قارچی سوسیس و ...
عاطفه ـ
۱۶ ارديبهشت ۰۳:۳۵

واهآهآی!؟!؟ =\ بابا دختر جان من جنبه ندارم.  از کامنت منه حقیر اسکرین می گیری و پخش می کنی! نمی گی بی جنبه می شم!؟ ضربان قلبم بالا پایین می شه؟!. 

اغراق نکن آبان جان (: درسته ازت بزرگترم! ولی کوچیکه معرفت و با صفاییتم!!.

کشته شدن و خورده شدن و حتی مرگ حیوانات یه امر طبیعیه و توی قرآن اومده که ما هر آنچه در زمین هست برایتان قرار داده ایم تا بهره ی درست ببرید.  آهای خانومه آبان! گیاهان هم جان دارند. اونا حیف نیستن؟! دلت مچاله نمی شه اونا رو واسه غذات می کشی؟!. 

پاسخ :

اقااااا نفرماییید شما سرورید 
من باید اینو از تو بپرسم 
به فکر این قلب ضعیف من نبودی ؟! یه دفعه ایست میکرد از ذوق زیاد میمرد کی پاسخ گو بود ؟!!: والاع 
ما درس پس میدیم پیش شما 
چشم اقا از الان به بعد گیاهم نمیخوریم 🤐
واقعا یه لحظه به این فکر کردم من قراره در اینده قاتل این حجم از گیاه های خفن بشم 😭 عاه 
اما جدا از شوخی فکر کنم بهترین راه همون برقراری تعادل توی رژیم باشه انگاری 
عاطفه ـ
۱۶ ارديبهشت ۰۲:۴۶

امیدوارم با تمام وجود زندگی کنی! با لبخند و خوشی از ته دل (:  .

می خوای کلا گیاه خوار بشی؟ به نظر من هم گوشت و هم گیاه! برای سالم بودن و تقویت بدن لازمن.  تصور کلا گیاه خوار شدن سخت و نسبتا عذاب آوره(!!برای اولین بار دارم به گیاه خوار شدن فکر می کنم و احساس ناقص شدن بهم دست داد!). عکاسی رم که چی بگم گل؟! یعنی یه روز می رسه من عکسای تو رو از جای جای ایران و جهان ببینم؟! (اسم واقعیت آبانه؟!) به قول یارو گفتنی! پرواز کن تا آرزو،زنجیر را باور نکن! :) .

ممکنه اتفاقات و احمق بازیات! تو رو به عشقت برسونن (:  . 

پاسخ :

واهایی ^_____^ 
خفن ترین نظری بود که تا الان داشتم خیلی دوستش دارم *______* نمیتونم بگم چقدر چقدر حس خوب بهم منتقل کردی با این نظرت 
:.....) 
من پتانسیل این نظرو ندارم عاه :..) 
منم ارزو میکنم برات که با تمام وجود زندگی کنی و کل زندگیت پر باشه از قهقه های از ته ته دل و حس و حال ناب :) 
منم اولش که به این فکر کردم دقیقا همچین حسی داشتم اما واقعا دلم مچاله میشه برای حیوون هایی که برای تامین غذای ما کشته میشند 
اسم واقعیم ابانه ؟! نه متاسفانه :( 
:)))
فتل فتلیان
۱۶ ارديبهشت ۰۱:۵۵

خواهشیجات فراوان تر

ووویییی هااا🤦🏻‍♂️👊👊👊👊👊

ما بعصی وقتا دور همی صبحانه می خورن ( خداروشکر خیلیییی به ندرته) من تخم مرغ میپزم میرم چند متریشون جا میتدازم صبحونمو می خورم که بوشم بم نخوره 🤢

خواهش☺

پاسخ :

:) 
برا من چند متر فایده نداره پامیشم میرم تو اتاق خودم ، اصن یه یه جور ناجوری بوش نابود کنندست 🤢🥴
تخم مرغ هم ایده ی خوبیست البته املت بهتره :))) 
:))
فتل فتلیان
۱۶ ارديبهشت ۰۱:۲۸

امیدوارم اون فانتزیات و هدفایی که داری همه به حقیقت بپیونده 

اوناییه دیگه ای هم که باز به حقیقت میپینده باز واست بهترین ها باشه ☺

کیاه خواری خیلیییی خوبه ولی خو واقعا سختم هس ، ولی تلاشتو بکن 💪

یه دوست گیاه خوار داشتم که الان مجدد خیلی جدی تر تر رژیمشو ادامه میده ، ولی تو بین همه رعایت کردناش یبار در حال کلپچ (کله پاچه🤢) خوردن دیدمش 😐

خیلی بیشتر از یه وعده معمول هم خورد 😐😐😐

عه خوش برگشتی😃

پاسخ :

تشکرات فراوان :)))) 
امیدوارم با تمام وجود ^__^
خیییییلی سخته خیییلی 
من از کلپچ متنفرم ! حتی بوشم حالمو بهم میزنه ، اصن چجوری میتونند مردم کلپچ بخورند ؟!!!
ممنون 😄🖖🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان