چهارشنبه سوری :(

اقا من به طور خیلی خیلی وحشتناکی پنج روز رو تو کل سال دوست دارم دوست که نه در واقع عاشق این پنج روزم 

اگه هر کسی هم باعث بشه این پنج روز ثانیه ای داغون بشم تا چندین سال بعدش تو ذهنم حک میشه اون رفتارش و دیوونم میکنه و خب تا حالا هیچ وقت نشده بدون داغون شدن این روزا رو بگذرونم اما خب بازم عاشقشونم 

یکی از اون پنج روز چهارشنبه سوریه اه

درستش این بود که من الان از ذوق ناشی از فردا شب در حال متلاشی شدن باشم نه اینکه یه پست مملوء از غر رو بنویسم

تازه همین الان رادیو جوان میکس چهار شنبه سوری رو هم گذاشت :(

هوف :/

 

۸ ۴
[ آدینه ]
۲۹ اسفند ۲۲:۳۵

آبان سلام (: اومدم بگم سال جدید (1399) پیشاپیش مبارک باشه! (: به امید موفقیت های رنگی و شادی های زیاد و سلامتی! و آرامش و ... برای تو (: آبان دوستداشتنی.

پاسخ :

سلاااام ادینه جان :)))))
خیلى ممنونم عمیقا عمیقا 
بى اندازه خوشحالم کردى با پیامت  🥺🧡 
عیدت پیشاپیش خیلى خیلى و حتى خیلى خیلى بیشتر از خیلى مبارک باشه امیدوارم سال خفن و توپى رو تجربه کنى کلى خوش بگذرونى و یه عااااااالمه قه قهه هاى از ته دلو تجربى کنى با کلى اتفاق هاى ناب و هیجان انگیز :) 
 💙
رفیقِ نیمه راه
۲۷ اسفند ۱۰:۵۹

خرید چیه برو دانلود کن -_-

پاسخ :

از App Store میگیرم باید بخرم بازیشو رایگان نمیتونم دانلود کنم :(
SUNSHINE 💕💖
۲۷ اسفند ۱۰:۴۶

عجب.!!!

 

پاسخ :

هوم .
رفیقِ نیمه راه
۲۷ اسفند ۰۷:۰۱

فکر کنم نتونم متقاعدت کنم که نری بیرون ولی:
بازی little inferno پیشنهاد میکنم بشین خونه تا دلت میخواد همه چی رو آتیش بزن ولی نرو بیرون هم خطرناک هم خطرناک -_-

پاسخ :

قطعا بیرون نمیرم چون چهارشنبه سورى اى در کار نیست که بخوام بیرون برم :( و همه ى غر غرام به خاطر این بود :(((
بازى رو باید بخرم :..( در نتیجه نمیتونم بازى کنم 
Elham ...
۲۷ اسفند ۰۴:۰۹

الان باید جیبامونو پر ترقه میکردیم یه طوری نقشه جیم شدن میکشیدیم مولا درزش نره برای فردا:(

پاسخ :

اى گفتى :....(
( ایکون کوبین کله به دیوار از اون محکماى شترق طور )
فتل فتلیان
۲۷ اسفند ۰۰:۵۳

حیف  

ولی خو من هیچ سالی بیرون نرفتم 😐

واییی میکسه خ خوبه

پاسخ :

حیف تر از حیف ☹️☹️ 
ارهههه 😃🙃
ارغوان :)
۲۷ اسفند ۰۰:۱۶

چهارشنبه سوری یکی از هیجان انگیز ترین روزای زندگی هر ایرانیه :(

 

امیدوارم بعد از کرونا یه روز رو به عنوان چهارشنبه سوری بهمون هدیه بدن

 

پاسخ :

اره خب از بس این روز خفنه ؛)
میشه واقعا این کارو بکنند :!!؟ واهاییی :...)
379
۲۶ اسفند ۲۳:۴۵

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ :

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان