استقلال

 

عمیقا امیدوارم پنج شنبه  تو کل ورزشگاه ازادی بپیچه : 

صلی علی محمد قاتل لنگی امد :)  + نوای دلنشین گیتار مطهری :))))

شجاع دربی رو از دست داد +_+ [ چقدر من از این نکبت بدم میاد ] اصن مامانم گفت بهم روحم شاد گشت :)

امیدوارم دیاباته بازی رو از دست نده البته احتمالش تقریبا صفره که به بازی برسه اما میخوام امیدوار باشم *_*

۶ ۶
سینیور گیلبرت
۱۷ بهمن ۱۷:۵۰

عمیقا حیف شد :(((

پاسخ :

ایکون کوبیدن کله به دیوار همراه با گریه :(
اسمارتیز :)
۱۴ بهمن ۱۷:۲۴

آقا درسته الان اطلاعات فوتبالیم زیر خط فقره ولی تعصب دارم رو تیمای مورد علاقه‌م دی: نگو نچسب بهش ناراحت میشم =| دی:

پاسخ :

چشم :/ 
اما بیا با واقعیت ها رو به رو بشیم :) 

اسمارتیز :)
۱۴ بهمن ۱۶:۳۸

من فقط میدونم طرفدار پرسپولیسم

هیچ کدوم از بازیکنای هیچ کدوم از تیما رو هم نمیشناسم دی:

واقعا خیلی وقته از فوتبال فقط نتایجشو پیگیری میکنم... البته پیگیری هم نه، اگه به چشمم خورد خبرش، میفهمم وگرنه که هیچی :|

جدا چی شد اینقدر نا آشنا شدم با دنیای فوتبال؟ =|

پاسخ :

نه !!!! :( 
اسمارتیز ! تا وقتی استقلال به این خفنی هست چرا باید به یه چیز نسبتا نچسب پرسپولیس مانند رو اورد :/؟ 

:( 
دنیای فوتبال اغوشش رو دوباره به سوی تو میگشاید +_• 
باور کن بعضی وقتا فوتبال عجیب حال دلو خوب میکنه ، حال و هوای فوتبالیتو خاموش نکن :)
مهــ ــیار
۱۴ بهمن ۱۰:۲۴

فک نکنم ببره

پاسخ :

:|
. ℳƐĦƊℑ .
۱۴ بهمن ۱۰:۲۰

حیف دیاباته نیست حیف...

پاسخ :

متاسفانه جواب MRI دیاباته امیدوار کننده نبوده و بعید است که این بازیکن بتواند در دربی به میدان برود.

اینو پزشکه استقلال گفته 
من یه نیمچه امید دارم 
گفته بعیده نگفته که قطعا نیست :/  
من میخوام تمام تلاشمو در راستای اینکه باور نکنم دیاباته نیست بکنم 
:( 
اه نه :(
سینیور گیلبرت
۱۴ بهمن ۱۰:۱۵

ای کاش دیاباته رو بازی نمیداد  مقابل تارتار.  توی توییتر  قبل از بازی خیلی ها نوشته بودن که تارتار میخواد دیاباته رو مصدوم کنه .

اونجایی که گفتی چقدر از این نکبت بدم میاد یاد سکویی افتادم :)))) نمیدونم میشناسی یا نه . جدیدا معروف شده . تیکه کلامش اینه که من چقدر از شما لجن ها بدم میاد :)))

گیتار مطهری هم خیلی خوبه :دی

پاسخ :

نه !!!!! واقعا همچین توییتی کردن ؟!!!!! :( 
ای کاش واقعا 
نه نمیشناسمش :/ 
اقا من از شجاع متنفرررررم اصن میزان نفرت من به این بشر قابل اندازه نیست 
:)))) قطعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان