استقلال

 

کاش هیچ وقت بزرگ نمیشدم ، کاش بچه بودم و هیچ وقت درک نمیکردم این دنیای مزخرف پر از کثافتی که دارم توش زندگی میکنم رو 

این چند وقت میتونم بگم تنها چیزی که شادم میکرد تنها چیزی که باعث میشد برای چند دقیقه حال دلم خوب باشه بازی های استقلال بود اما خب چی بگم ! 

عکس : وریا غفوری تنها انسان واقعی این روزا

۱۸ ۵
سینیور گیلبرت
۰۱ دی ۱۹:۴۵

ولی بذار حالا که همه چی لو رفته اعتراف کنم . من از طرف مافیای ایتالیا با سه تا مامور حرفه ای که دو تاشون چادر سفید گل گلی میپوشن ماموریت داشتیم که بهت جول اوستین و گیلبرت رو معرفی کنیم و وقتی مشغول ماتریس ها و کلیپ های انگیزشی هستی از پشت کامپیوتر دستگیرت کنیم و بعد تعطیلات کریسمس به پدر خوانده تحویلت بدیم

 

کاملا مجهول :دی

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مافیا 😂 مامور حرفه ای ِچادر گلگلی 😂😂😂 پدر خوانده 
عالیییی بود 
اصن روحمو شاد کردی 
سینیور گیلبرت
۰۱ دی ۱۹:۳۲

جنایی :))) حالا یه چیز جالب بهت بگم.  اون موقع که دانشمندای هسته ای رو ترور میکردن من مدرسه میرفتم.  و فکر میکردم چون درسم خوبه و فلان المپیاد بودم ممکنه ترور بشم :))))) مربوط به سنه

 

همین بود . من چند ساله برنامه هاش رو میبینم . امروز رفتم کانال یوتیوبش آخرین ویدیوش رو ببینم بعد یادم افتاد چرا گیلبرت که ماتریس درس میده و الان به دردت نمیخوره رو بهت معرفی کردم اما این نازنین رو نه ؟ :))

پاسخ :

ترورررر 😂😂 عااالییی بود 😂😂
اقا من که با گیلبرت خیلی حال کردن پیرمرد گوگولی دوست داشتنیه ای برا خودش :) اصن خیلی خفنه 
اینم میرم میبینم اما به نظرم امکان نداره جای گیلبرت رو بگیره
سینیور گیلبرت
۰۱ دی ۱۹:۰۹

الان داشتم گوش میدادمش . حرفای انگیزشی میزنه . برای کنکور و کلا هر وقت آدم کار سختی داره خوبه.  روحیه میده . همین .

پاسخ :

اره دیدم ، نت پر از جمله های انگیزشیشه ! 
ممنون که گفتی :) 
ببخشید انگاری یه خوردی الکی جنایی بازیش کردم :)
سینیور گیلبرت
۰۱ دی ۱۸:۳۰

جول اوستین با حرفاش قلب من رو لمس کرد . باورش کن . یعنی خدا رو باور کن اما از نگاه جول اوستین خدا رو باور کن .

پاسخ :

چى شد که این حرفو زدى ؟! 
چرا اینثقدر مجهولى !

+ جول اوستین ! میخونم حتما دربارش
تبلیغات رایگان
۳۰ آذر ۲۳:۲۲

بین همه تیمهای دنیا عشق است استقلال

پاسخ :

اصن بر منکرش لعنت :))
سینیور گیلبرت
۳۰ آذر ۱۶:۴۶

خسته نباشی دلاور :)))

یه پسر و دو تا دختر که در ابتدا میخواستن برای هتل یه اتاق سه تخته بگیرن که بهشون در مورد قوانین زیبامون ! گفتم و در نتیجه دو تا دختر یه اتاق دارن و پسره هم یه اتاق :))))

پاسخ :

اصن خدا قوت پهلوان 😂
 بیچاره ها 😂 اصن هر چقدر وصف کنیم این حجم از زیبایى رو نمیتونیم حق مطلب رو ادا کنیم ! اینقدر که قوانینمون خفنن
سینیور گیلبرت
۳۰ آذر ۱۶:۲۵

نه .  پسرم . بابا گیلبرت اسم مردونه است اصلا :))

 

پاسخ :

😂😂 اخه گفتی دوستات چادر سرشون کردن گفتم شاید دختر باشی 
بلاخره یه اسم مستعاره :) 😂 [ وى تلاش میکند سوتى خود را بپنهاند ]
سینیور گیلبرت
۳۰ آذر ۱۴:۰۱

:))))

آره دیگه الان خوشحالن چون یورو خرج میکنن و همه چی ارزونه . یه بازیکن خارجی قدیما پرسپولیس داشت به نام اشپیتیم آرفی که خیلی هم جذاب بود انصافا . هنوز توی ایرانه :))) اینا هم خیلی احساس خودمونی دارن و میگن چقدر مردم مهربونن و قیمتا خوبه . میترسم بمونن کلا همینجا :)))

 

آره البته یه مقدار ریسکه یعنی نمیدونم خوششون بیاد یا نه ولی میبرمشون امتحان کنن . مثلا موسیقی سنتی ما رو خیلی ارتباط برقرار نکردن و به تک نوازی سه تار استاد لطفی میگن مولتو تریسته یعنی بسیار غمگین و افسرده :)))) که انصافا منم الان فکر میکنم با روحیه ی خوشحال اینا جور در نمیاد . اینه که مثلا شجریان و اینا رو کلا معرفی نکردم . آهنگ های شاد ما رو دوست دارن . شهرام شبپره رو وقتی اونجا بودیم بهشون معرفی کرده بودم . آهنگ ای قشنگ تر از پریا رو دوست دارن :))

 

 

ولی غذا رو راست میگی . خیلی شکمو هستن.  حدس میزنم خوششون بیاد  . به امتحانش می ارزه.

 

کلا چیزی که غمگینم میکنه اینه که واقعا مردم خوبی داریم و این حقشون نیست . امیدوارم وضعیت بهتر بشه از هر نظر

پاسخ :

یه خورده توجیحشون کن موندن تو ایران برابر مرگه رسما !
ااا واقعا با موسیقى ایرانى ارتباط برقرار نکردن ! عجبا ببین اهنگ ساقى ساقى حامد نیک پی رو براشون بزار شاید نظرشون عوض بشه ! اصن سه تارو ابهتشو میتونی درک کنی تو این اهنگ و خیلی هم غمگین طور نیست  
اخ اخ اخ ای قشنگ تر از پریا .... چقدر ما داریم باهاش خاطره میسازیم تو مدرسه 
امتحان کردی نتیجه رو به منم بگو 😂😂
منم امیدوارم وضع بهتر بشه اما یه احساسی بهم میگه امکان نداره ! 
اهم اهم تو دختری دیگه ؟!
سینیور گیلبرت
۳۰ آذر ۱۳:۳۲

آره کار درستی میکنن معلماتون

منم خیلی نگران برخوردا بودم ولی خدا رو شکر همه چی عالی بوده . حس سلبریتی بودن هم بهشون دست میده چون چند تا از مردم خوشحال ما اومدن باهاشون سلفی گرفتن و یکیشون وقتی فهمید ایتالیایی هستن انقدر گفت ولکام و وی لاو ایتالی که فکر کنم طرفدار استقلال بود و اینا هم خر کیف شدن :))

 

شاید باورت نشه ولی حتی میگن تو برو ما خودمون میایم :))) دیگه خبر ندارن بدون من شاید سرشون کلاه بذارن و اینا و همه چی انقدر ارزون نیست وقتی بفهمن خارجی هستی . الان که عاشق لباسفروشی و کیف و کفش فروشی شدن چون من هستم و طرف نمیتونه دو سه برابر بندازه بهشون

 

گشت ارشاد هم من ندیدم اما نگرانشونم کلا . با اون چادر های سفید خیلی تابلو هستن . توی ترافیک یه ماشین این آهنگی هست که میگه ای جان چرخی بزن و گردش تقدیر بگردان رو گذلشته بود و یکیشون هم خداشاهده با همون چادر گل گلی داشت ریز ریز قر میومد توی پیاده رو:))) خدا رو شکر زود رسیدم . دیگه خیلی زحمت کشیدم که توجیه شون کنم . باور کن فقط یه لحظه غفلت کردیم و داشتیم ویترین یه مغازه رو نگاه میکردیم که یهو برگشتیم دیدیم داره میرقصه

 

پیتزا و لازانیایی ما رو با لذت میبلعن ولی همچنان معتقدن پیتزا و لازانیای خودشون اصلیه و مال ما فقط خوشمزه است :)))

پاسخ :

وای خدا مردم از خنده ! فقط اونجاش که با چادر قر ریز میرفت‌ 😂😂
منم خودم یه خارجی میبینم تو ایران خیلى دوست دارم باهاشون ارتباط بر قرار کنم  کلا مردم سر خوشى هستیم ما 
اره مخصوصا که پول ایران بى ارزش شده و اینا اصلا نمیتونن تشخیص بدن چقدر سرشون کلاه میزارن
اقا یه خورده از غذاهاى ایرانى بهشون بده قرمه سبزى و قیمه و اش رشته و ... بیچاره هارو برداشتى بردى یه چیزى بهشون دادى که کشورشون فراوونه 
سینیور گیلبرت
۳۰ آذر ۱۱:۳۱

کتاباتون رو دانلود کردم خیلی نسبت به قبل آسون شده . اصلا هندسه ی 3 تون خیلی کوچولو شده . البته چون برای همه آسون شده بازم تاثیری توی کنکور نداره

 

تهران هم که کلا نابود شده .

 

سه تا از دوستام بهشون گفتم نیاید ایران ولی فکر کرده بودن خیلی قشنگه و اینا .

منم همش نگران بودم گشت ارشاد دستگیرشون نکنه و پلیس گیر نده و سالم برسونمشون هتل دیگه اصلا یادم رفته بود در مورد آلودگی هوا بهشون چیزی بگم

 

روی پله ها بودیم فکر کردن هوا رو مه گرفته :)) یکیشون یه نفس عمیق کشید تازه فهمید دوده . شیمیایی شد بنده خدا :))) هنوز بعد چند روز میگه گلوم میسوزه :)))

 

پیتزای ایرانی هم خوششون اومده و همینطور ته دیگ سیب زمینی ماکارونی و چادر گل گلی :))))

 

خلاصه از این تعطیلی های زیبا نهایت لذت رو ببر و نفس عمیق بکش :دی و درس ها رو خوب بخون

پاسخ :

اره اما ما که معلمامون دارن تمام تلاششون رو میکنند کنار درس خودمون چیزا هایی که توی دانشگاه بهشون نیاز داریم و حذفشون کردن بهمون بگن که به مشکل بر نخوریم بخوایم به امید این کتابا پیش بریم نابود میشیم توی دانشگاه
اره ، انگاری نفسای اخرشه تهران 
😂😂 مه ! به نظرم یه لحظه هم ماسک رو از خودتون دور نکنید ! 
گشت ارشاد حضورش به نظرم خیلی کمتر شده ! 
واقعا فکر نمیکردم پیتزاهامون بتونه نظرشونو جلب کنه ! چادر 😂😂 
تمام تلاشمو میکنم نفسم عمیق تر باشه و با لذت بیشتری تو درسا غرق بشم :/)
سینیور گیلبرت
۲۱ آذر ۰۸:۵۱
اگه خواستی پیداش کنی اسم کاملش رو توی یوتیوب سرچ کن
 
gilbert strang
 
درس هاش به ترتیب شماره گذاری شدن . نمیدونم چرا لینکش رو اینجا نمیتونم بذارم 
 
ولی کلا سعی کن معتادش نشی :دی
 
آره به جبر خطی مربوط بود . مشکل این بود که ما یه درس داشتیم به اسم هندسه ی تحلیلی . 
 
خب حداقل اسمش برای من این معنی رو داشت که باید تحلیل کنیم . 
 
بعد معلم میومد میگفت معادله ی صفحه در فضای سه بعدی 
 
ax+by+cz=d
 
بعد من میگفتم خب این از کجا اومده ؟ میگفت من دورش خط کشیدم یعنی حفظش کن :|||
 
الان که سیستم آموزشی شما عوض شده امیدوارم کتاب هاتون بهتر شده باشه 
 
 

 

پاسخ :

ایول بازم ممنون میرم میبینم حتما حتما . 
کتاب ها نه تنها خوب نشده بلکه هزار میلیون برابر قبل بد تر هم شده :/ اما خدا رو شکر دبیرای ریاضی فیزیکمون بی نظیرن و اساس کارشون مفهومی درس دادنه
سینیور گیلبرت
۲۱ آذر ۰۱:۳۰

بله یه چیزی هم الان کشف کردم . این پیرمرد گوگولی مورد بحث دوباره همون مبحث ماتریس ها رو درس داده و ویدیوهای جدیدش در سال 2018 آپلود شدن .

 

یعنی انقدر خوبه یه بار وقتی جوون بوده ازش فیلم گرفتن و یه بار هم جدیدتر

 

کلا تشکر میکنم بابت سوال خوبت :))))))

پاسخ :

حتما میرم میبینم ! 
دستت درد نکنه که گفتی اینو  :)))))
:)))
سینیور گیلبرت
۲۱ آذر ۰۱:۲۲

اسم واقعی ام که نیست : دی

راستش دلیل خاصی نداره  . وقتی چهارم دبیرستان بودم تقریبا چیزی از مبحث ماتریس ها نمیفهمیدم.  از سرچ در یوتیوب به یه استاد رسیدم که کلا درسش در مورد جبر خطی و ماتریس بود.  انقدر قشنگ درس میداد که فکر کن مثلا 5 درصد چیزی که گفت مربوط به کنکور بود و بقیه اش برای دانشگاه بود ولی همه رو با سرعت داغون اون موقع اینترنت با بدبختی نگاه کردم و اسمش همیشه یادم موند و دوست دارم اسمش رو . خودش هم که عاشقشم ولی خب فکر نکنم بتونم تا آخر عمرش ببینمش چون الان بازنشسته شده و یه پیرمرد گوگولیه :دی

پاسخ :

اصلا فکر نمیکردم که به ماتریس و جبر خطی ربط داشته باشه !
کلا تصوراتم رو به هم ریختی 
[ نارین ]
۲۰ آذر ۲۰:۳۲

هیهات از این مدیرهای استقلال ...

دیشب وقتی مصاحبه استراماچونی رو دیدم قشنگ دلم میخواست کله ام رو‌ بکوبونم به‌ دیوار از این‌ همه دروغ ...

پاسخ :

من یه چیزی فرای کوبیدن کله به دیوار بود حالم 
سینیور گیلبرت
۲۰ آذر ۲۰:۲۲

با دوما و سوما موافقم . ولی قلعه نویی از اول فصل چرا راضی نشه بیاد ؟ الان که خب آره خودش تیم داره . 

 

حقیقتا از این منظر بهش نگاه نکرده بودم که ممکنه قراردادش رو تمدید کنه :))) آره اگه اینطوری بشه که عالیه . 

 

آره سطح تیم که کلا بالا رفته . دقیقا تاثیرش رو توی همین مدت کم هم گذاشته . 

 

آره راست میگی حق با توئه . نمیدونم چرا صبح بیدار شدم از دست آندره آ ناراحت بودم :دی 

 

 

پاسخ :

:) بلاخره یکی رو تونستم قانع کنم :))))))))))) 
واهایی :)))
چرا اسمت سینیور گیلبرته ؟!:
Atefe | 🌉
۲۰ آذر ۱۷:۳۸

هان؟! :/ .

پاسخ :

گفتی ازادی افسوس خوردم برای ازادی ای که ازاد نیست :(

عاطفه 🌾 -
۲۰ آذر ۱۶:۳۰

آزادی! :| D: ... .

پاسخ :

:....(
سینیور گیلبرت
۲۰ آذر ۰۶:۱۷

وای منم استقلالی ام :)))

ببین یه چیزی رو ولی هوادارا اشتباه کردن . این که به هر قیمتی گفتن آندره آ باشه اشتباه بود . کاملا مشخصه به دلیل اتفاقات بعد از گرونی بنزین اینا ترسیده بودن . فکر کن یه هفته اینترنت قطع بوده . اینا این چیزا رو تحمل نمیکنن . فقط میرن و نمیگن چرا رفتن . همسر و بچه هاش رفتن . پول اینم که اونطور شد . برای همین میخواد یه سال تنهایی بمونه ایران و پولش رو بگیره و بره پیش خانواده اش.

 

خب توی این یه سال که مبدونی لیگ قهرمانان آسیا به پایان نمیرسه . یعنی ادامه اش میره برای سال بعد که اتفاقا تیمای ایرانی در ادامه حذف میشن یعنی عملا توی آسیا که کار بزرگی برامون نمیکنه . دربی هم که یکی رو باخته در بهترین حالت یکی رو ببره هم میشه یه نتیجه ی خنثی . ما با مظلومی چوبله داریم :))) آمار قلعه نویی و حتی منصوریان توی دربی از آندره آ بهتره . یه برد و یه باخت چیزی نیست . تازه اگر ببره

 

خلاصه کلا میتونه لیگ رو برامون بگیره که اونم قلعه نویی بارها گرفته . اتفاق خوبیه قهرمانی توی لیگ ولی انقدر خاص نیست که هوادارا خودشون رو بکشن براش .

 

مربی خوب باید 3 سال حداقل قرار داد داشته باشه که توی آسیا هم بتونه کاری انجام بده . مثل برانکو .

 

اگر نمیتونیم 3 ساله و حتی 2 ساله باهاشون ببندیم خب بهتره نصف همین حمایتی که از آندره آ کردیم رو از قلعه نویی بکنیم .

 

به خدا اگر بحث قهرمانی توی لیگ باشه با حمایت از قلعه نویی میشه قهرمان شد. 

 

الان مثلا چی شد ؟ این همه از وزیر و سفیر و مردم خودشون رو حرص دادن که طرف بیاد و چند ماه دیگه بره ؟ خب سال بعد چی میشه ؟

 

بازگردوندنش با این شرط یک ساله واقعا اشتباه بود . باید باهاش خداخافظی میکردیم ولی فشار هوادارا باعث این اشتباه شد

پاسخ :

:)))))))

ببین ا‌ولن که فکر نکنم قلعه نویی راضی بشه بیاد استقلال  
دومن با این بازیکنایی که ما داشتیم به نظرم قلعه نویی هم میومد کاری که اندره کرد رو نمیکرد 
سومن قلعه نویی میومد حاشیه هم باهاش میومد و این برای استقلال سمه تو این موقعیت 
بعدشم ممکنه هزار تا اتفاق توی این یه سال بیوفته که نظرش رو عوض کنه و تمدید قرارداد بکنه ؛ ممکنه شرایط ایران بهتر بشه :/  ممکنه پول تو دست استقلال بیاد یا اونقدری خوب تو اسیا نتیجه بده که کنسل نکنه و به نظر من اندره واقعا یه انسانه رفتنش هم فقط به خاطر این بود که اوضاع استقلال درست بشه ! با رفتنش یه تلنگر بزرگ داد و خیلی چیزا رو شفاف کرد  
بعدشم وریا غفوری گفت مشکل اندره فقط پول و خانوادش نبود که 
به نظر من و با توجه به حرفای وریا یکی از بزرگ ترین مشکلات اندره این بود که اصلا اهمیت نمیدادن به استقلال من خودم به شخصه چندین بار دیدم که استقلال چندین بار تمرینش به خاطر نداشتن زمین کنسل شده !
 چندین تا پنالتی که سارا دو ساله از تهرانم تشخیص میداد پنالتیه برا استقلال نگرفتن ؟!!
به نظرم تو این موقعیت همین یه سالم خیلی چیزا رو تغییر میده 
همین مربی تو این چند هفته خیلی از بازیکنا رو سطحشون رو بالا برد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان