از اخرین شات ها 1

همین بس که فردا اخرین باریه که اول مهر میرم مدرسه :...)

۸ ۵
Dr Deduction
۱۱ مهر ۱۴:۴۴

  منم آخرین مهره 

 

  حالا باید خوشحال باشم یا ناراحت؟!

پاسخ :

بسى بسیار خوشحال به نظرم
. ℳƐĦƊℑ .
۰۴ مهر ۲۰:۳۹

همچنان فحش های رکیک نثار فرچیپ😒😒

پاسخ :

اصن هر کى فحش نده نامرده :/
. ℳƐĦƊℑ .
۰۴ مهر ۲۰:۳۸

جالبه اومدم بگم بالاخره بردیم 

بالاخرش رو تابپ کرده بودم گل خوردیم:/

ببین کاری به داوری ندارم مشکل استقلال اینه که گل زد دیگه بازی رو ول میکنه 

پاسخ :

اینکه کاره همیشه ى استقلاله :/ 
اقا همینطور که دارم میخندمم حتى دارم حرص میخورم :// این رسمش نیست وجدانا
. ℳƐĦƊℑ .
۰۴ مهر ۲۰:۱۹

چه بازی پود پشماااام

پاسخ :

من کل بازى فقط داشتم نعره میکشیدم :/ 
ااقا هر چى فوش بلدى رو تو ذهنت ردیف کن ! اها اباریکلا کلش نثار داور
اقا عمیقا گِل بگیرن در اون جایى رو که به این مجوز داورى داد :/ 
من واقعا این موضوع رو درک نمیکنم ایا واقعا لازمه کل یازده نفر تو افساید باشن که بلکه چشم یاور عنایت کنه و افساید بگه یا عمیقا کافى نیست بگیم کادر فنى و ذخیره ها هم پاشن بیان  
اسماعیلى چه گلى زد 
فتل فتلیان
۰۳ مهر ۲۲:۵۸

برووو و تمومش کن با موفقیییت 💪💪💪💪💪

 

پاسخ :

با تموم وجود امیدوارم که اخرش با موفقیت تموم بشه :)))) 
نار اناری
۰۱ مهر ۰۰:۳۵

برو امسال بترکون و تمومش کن این بازی کثیفو

پاسخ :

یس اینهههه ! برم براى راند اخر 💪🏻
امیر +
۳۱ شهریور ۲۲:۰۱

هعی . واسه من که تموم شد .

پاسخ :

خوش به حالت عمیقا :) 
Anne Shirley
۳۱ شهریور ۲۱:۱۳

نمیدونی چقدر خوشحالم که سال آخره ^_^ اصلا بزرگترین انگیزه‌م همینه که میخونم و تموم میشه مدرسه بالاخره :))

پاسخ :

منم خیلى خیلى و حتى خیلى بیشتر از خیلى خوشحالم :...)
اقا بزرگ تر این انگیزه هم مگه داریم اصن مگه میشه ؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان