محمد زارع :)

وقتى امسال نتایج کنکور رو اعلام کردن یه جا عکسى از چاپلین و انیشتین  رو گذاشته بودن و زیرش نوشته بودن اینا هیچ وقت نفر اول کنکور ریاضى و هنر نبودن 

به تمام وجود باور دارم که'' محمد زارع '' همون انیشتین و چاپلین نسل ماست همون قدر بى نظیر همون قدر خارق العاده و نایاب

اصلا و ابدا نمیتونم این موضوع رو باور کنم و درک کنم که چرا واقعا محمد زارع اول نشد 

شاید بگم جزو معدود نتایجى بود که وقتى شنیدم به شدت گریم گرفته بود ، راستش محمد زارع براى من فقط محمد زارع نبود یه ادمى بود که شروع کننده ى به مسیر خیلى مهم بود توى ایران یه ادمى بود که میگفت اره برو و بجنگ برا چیزى که دوست دارى و نزار هیچ چیزى مانعت بشه و همچنین اولین نفرى بود که این حرف رو با عمل ثابت کرد خیلى فوق العاده هم ثابت 

با تمام وجود به اینکه با ادمى مثل محمد زارع توى این کشور زندگى میکنم افتخار میکنم 

امیدوارم تا اخر عمرش بدرخشه و بدرخشه و بدرخشه و بدرخشه 

عکس : محمد زارع

 

۶ ۸
جادوگر قبیله [ستوده] ••
۰۸ مهر ۲۰:۱۹

محمد زارع کیه ؟

پاسخ :

یکى از شرکت کنندگان مسابقه ى عصر جدید 
امیر +
۱۳ شهریور ۲۱:۲۳

یک مسافرت چه کارها که نمیکنه ؟

فینالش رو از دست دادم :(((

پاسخ :

اعلام نتایج یا اجرا ها رو ؟ 
اعلام نتایجش که واقعا وقت هدر دادن بود فقط بینش چند تا اجرا از اجرا هایى که نرسیده بودن به فینال اجرا کردن که خیلى خوب بود 
فینالشم واقعا من تنها اجرایى که ازش لذت بردم اجراى محمد زارع بود و یکمى شعبده بازه و پارسا 
در کل چیز خاصى رو از دست ندادن 
اگه خواستین اجراهاش هم تو اینستاگرام هستش هم توى اپارات 
نارین .
۱۰ شهریور ۰۱:۵۳

منم محمد زارع و با‌ورشو خیلی دوست داشتم ...

پاسخ :

:))))
باوراش بسى بسیار قشنگ و خب درست بود :)
فتل فتلیان
۰۱ شهریور ۱۷:۲۷

خیلی خوب بود 

یه دیالوگشم بود که اصلا عاولی بود

پاسخ :

همه ى دیالوگاش عالى بود واقعا 
یه بچه ى فوق العاده باهوش فوق العاده!
نباتِ خدا
۰۱ شهریور ۰۹:۴۹

کی اول شد؟ 

پاسخ :

اون خانومه که با شن داستان تعریف میکرد :/
L e i L a
۰۱ شهریور ۰۳:۰۷

عاللیییییی ترین بود عالی 

پاسخ :

:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان