Khosro for ever

چقدر سخت بود که به خودم میگفتم این اخرین بازیه خسروعه !!!!

چقدر مزخرف بود این لیگ 

این همه ناداورى بس نبود !!! 

اشکاى خسرو هم بهش اضافه شد ؟؟؟؟!!!!

اصن مگه لازمه بگم براى همیشه تو خاطره هامون میمونى ؟

اخ که چقدر بد بود اشکاى خسرو




+ وقتى یاد کولى بازى هاى سید جلال تو دربى و کف گرگى اى که بیرانوند به بازیکن تیم خارجى زد میوفتم افتخار میکنم لاقل طرفدار تیمى ام که بازیکن هاش لاقل جوانمردانه بازى میکنن 

+ ترجیح میدم تیمم بره دسته یک اما به نا حق قهرمان نشه 

۸ ۳
یه بنده خدا
۳۰ خرداد ۱۱:۵۳
آبیته 

خخخ

پاسخ :

یهههههه اینههههه 👊🏻😊
. ℳƐĦƊℑ .
۲۶ خرداد ۱۳:۲۰
‏خبر اول امروز : 
دستور عراقچی برای کمک به پرسپولیس 

خبر دوم امروز :
بدون برگزاری بازی پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد 

متوهمم ماییم :)

پاسخ :

همیییین 
قابل توجه بقیه به طور شدیددددد
MIS _REIHANE
۱۹ خرداد ۲۳:۴۱
خلاصه که  بم بگن 6 تایی اما همیشه استقلال سرور پرسپولیسه

پاسخ :

یقینا همینا :))
استقلال قطعا سروره پرسپولیسه 
اصن کسى شک کنه باید با کله رفت تو دماغش
علیرضا
۱۴ خرداد ۱۳:۲۷
نمی دونم این چه منطقیه که شما استقلالیا دارین. وقتی خودتون نتیجه میگیرید میگید تیمتون خوب بازی کرده، وقتی نتیجه نمیگیرید از ناداوری و وزیر پرسپولیسی و تیم حکومتی و ... میگید.

فقط بلدین هوچی گری کنین. البته نتیجه هم گرفتن از هوچی گری. تیمتون بدون اینکه موفقیت و درامدی کسب کنه اینهمه از بیت المال هزینه کرده. درحالی که پرسپولیس که تو این 4 سال نایب قهرمان و قهرمان لیگ و نایب قهرمان اسیا شده نمی تونه دستمزد سرمربی تیمشو بده.
ما که خوشحال میشیم سوزش هوادارای رقیب رو می بینیم. :)) ولی بدونید تا وقتی ضعف تیمتون و قدرت رقیب رو قبول نکنید وضع تیمتون همینه که هست. و من الله التوفیق...

پاسخ :

وقتى نتیجه نمیگیریم حرف میزنیم ؟! چیزایى من که گفتم اولن وزیر ورزش و اینا نبود گفتم در حق استقلال نا داورى شده و بعد اگه هم بگم مگه دروغ گفتم ؟!!! مگه غیر از حقیقته ؟!! مگه غیر از اینکه که دیگه همه میدونن ؟؟؟ 
استقلال از بیت المال هزینه کرده ! بد هزینه کرده ؟! اکى شما هم اعتراض کنید 
بعدشم بحث من اخلاق بازیکن هاى پرسپولیس بود بحث من پیشکسوتى بود که براى چیزى که اشکارا حقش نبود وسط زمین عربده کشى میکرد 
Dark. MH
۲۸ ارديبهشت ۲۱:۳۰
چنتا به نفع گیری رو نام ببر😂

پاسخ :

:/ 
واقعا چه توقعى دارى :/؟ 
من یادم نیست شام چى خوردم :/ بعد بیام به نفع گیرى هاى پرسپولیسو که حالم بهم میخوره وقتى بازیکنا و بازى هاشو میبینم نام ببرم :/
یا بهتره بگم بیکار نیستم حفظشون کنم
Dark. MH
۲۸ ارديبهشت ۲۰:۴۶
الکی پرسپولیسو بهونه نکن شما به خودتون باختید
پرسپولیس اگه داوری در حقش درست بود بدون باخت قهرمان میشد
تو بازی با ماشین سازی حداقل قهرمان میشد
و ....

پاسخ :

به خودمون ! هه !! اشتباه داورى ، ناداورى باختن به خودمونه ؟! اینکه وزیر ورزش پرسپولیسیه هم باختن به خودمونه !!! ههه 
داورى در حق پرسپولیس درست نیست ؟ نخندون منو 
در ضمن من قهرمانى پسپولیسو بهونه کردم ؟؟؟ 
حرفى از باختن به خودمون زدم ؟؟؟؟ 
یا اومدم اعتراض کنم به این همه نا حقى که در حقمون شد 
وقعا ببخشید که اعتراضم نمیتونیم بکنیم 
. ℳƐĦƊℑ .
۲۷ ارديبهشت ۱۶:۵۳
خسروی خوبان هم رفت ...امیدوارم نسل جدید نسل طوفانی باشه
پرسپولیس قهرمان نمیشد باید شک میکردیم!(:

پاسخ :

علامت کوبیدن کله به دیوار و گریه هاى وحشتناک ، امیدوارم البته اگه فروخته نشن به فنر باغچه !
دقیقااااا دقیقاااا
Dark. MH
۲۷ ارديبهشت ۱۵:۱۳
ببین ما توی ۴ تا بازی مساوی کردیم که اگر میبردید صدر بودید
ما دربی ای رو بردیم که اگه میبردید میرفتید صدر جدول
پس ماسک هاتون رو برا چیپ فرشید بزارید :)

پاسخ :

این حرفتو چیزى از ناداورى ها رو جبران نمیکنه اولن 
دومن یادم نیار دربى رو که اربده کشى هاى سید جلال براى چیزى که حقش نبود رو یادم میاد اصلا دلم نمیخواد اون بازى رو بازى حساب کنم ! قشنگ شخصیت واقعیشونو داد میزدن اونجا دومن 
سومن پنج تا بازى داریم که در حقمون عند ناداورى شده اگه نشده بود الان صدر بودیم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان