سنجش :/

رفتم سنجش رو دادم :/ 

از دو حالت خارج نیست یا من خیلى خنگم که هنوز نیم ساعت به ازمون مونده بود و فقط و فقط من تو اون کلاس یا اجتماعاتى که امتحان میدادن مونده بودم و هنوز داشتم رو سوالایى که اشکال داشتم فکر میکردم 

یا اونایى که من باهاشون امتحان دادم خیلى خنگ بودن :/ 

براى اولین بار جو کنکور رو حس کردم خیلى خیلى تو جو کنکور بود :/ 

سطح سوالا نسبت به قلم چى خیلى اسون تر بود مخصوصا ریاضیش ! فقط اونایى هنوز درست نخونده بودمشو نزدم مثل پیوستگى که فردا امتحانشو دارم :/ 

عمومى هامم که وللش :/ فقط دینى رو خوب دادم خیر سرمم فردا امتحان زبان دارم :/

از اونجایى که بزور بردنم اصلا نمیدونستم چه درسى هست چه درست نیست خلاصه اینکه بر همین مبنا زمین رو از بیستا فکر کنم سه چهار تا زدم اونم مطمئن نیستم حالا اگه شانس من باشه مثل امتحان تست جامع مدرسه از اون چند تایى که زدم همش غلط در میاد :/ 

+ نتایج ازمون حدودا کى میاد ؟ 

پ ن : نتایج اومد :/ این حجم از غلط از سنجش بعید بود واقعا ! پاسخ نامه یه چیز میگه صورت سوال یه چیز دیگه :/ یه عینک بدم خدمتتون خاصى تو وجودم احساس میکنم 

۸ ۶
MIS _REIHANE
۲۱ خرداد ۰۰:۳۴
ها خوبه خداروشکر  ((((:
منم فقط دبیر حسابان امسالمون اینقدر عالی بود که عاشق زندگی شدم.نه فقط ریاضی(:
ولی فک میکردم یه روزی دبیر فیزیکمم پیدا میکنم.ولی خب.تا الان که نشده.
دیگه ایشالا تو دانشگاه (:

پاسخ :

انشاالله*__*
MIS _REIHANE
۲۰ خرداد ۱۸:۳۷
والاااا.من فک نکنم هیچ سالی دبیری که دوس داشتم رو خدا بهم داده باشه.هنوز ا نی که قراره منو متحول کنه به سمت دید مثبت نیومده.ولی تا دلت بخاد دبیر و استاد نا بود کننده داشتم(:

پاسخ :

ایشالله یکى از این دبیر خفنا هم نسیب تو بشه :))))
من تو زندگیم دو تا دبیر فوق العاااده داشتم که بى نهایت عاشقشونم 
یکى دبیر هندسه ى امسالمون خانوم ف.ک یکى دبیر ریاضى سال نهمم اقاى ک اینا ناب ناب بودن اصن 
و خب باعث شدن به طور ناجورى به هندسه و ریاضى علاقه مند بشم 
MIS _REIHANE
۲۰ خرداد ۱۸:۳۶
ایوووووول دمت گرمممممم.خوبه داریم زیاد میشیم^____^

پاسخ :

دم شوما بیشتر تر گرم :))) پرچم ریاضیا بالاست 👊🏻
MIS _REIHANE
۲۰ خرداد ۰۱:۲۵
خوندم بیوی وبلاگتو.مکانیک خوبه.فیزیک دوس داری؟

پاسخ :

اره فیزیک رو دوست دارم آماااا از اون جا که معلم بى نهایت تاثیر داره در میزان علاقه مندى اینجانب معلم دهمم گند زد به هر تصور نابى که معلم نهمم برام درست کرده بود (مکانیک از نهم  تو ذهنم شکل گرفت ) و خدا رو شکر معلم یازدهمم دوباره اون تصور رو برگردوند ( و رشته ى برق هم از اینجا تو ذهنم شکل گرفت )  و خب ترجیح میدم در غالب رشته ى مهندسى دنبالش کنم میتونم بگم ترجیح میدم به کارش بگیرم تا برم تو بحرش 
اهم اهم 
MIS _REIHANE
۲۰ خرداد ۰۱:۲۴
اوووه یعس گرل!ای لایک ایت(: منم ریاضیم.میخای چیکاره شی

پاسخ :

اى لایک ایت تو :))))
مطلعم و عشق فیزیک !! 
👆🏻
MIS _REIHANE
۱۹ خرداد ۲۳:۴۲
خلاصه که! اره سنجش خیلی مزخرفه.منم رفتم ازمون 4امو ثبت نام کردم.پوستم کنده میشه.
رشتت چیه

پاسخ :

خیلى خیلى مزخرفه هاااا
ریاضى :))))
رها حاجی
۲۶ ارديبهشت ۲۲:۲۸
سنجش همیشه غلط داره:/ هیچ‌پیشرفتی نکرده تو این همه سال:/

پاسخ :

خیلى بده و باعث تاسف همچین ازمون واقعا!!
عرفان ...
۲۶ ارديبهشت ۲۰:۱۳
😊

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان