زورى !

بابام به زور سنجش رو ثبت نام کرده و به زورم میخواد منو ببره امتحان بدم :/ 

واقعا نمیتونن درک کنند اندازه جلبک حالیم نیست !!!! 

حتى تو هندسه هم دیگه چیزى یادم نى :( 

واقعا نمیدونم با خودم چى کار میکنم ، چجورى میخوام سال دیگه کنکور بدم در صورتى که حتى یدونه تست فارسى هم توى یازده سال تحصیلیم نزدم :/ 

یه جورى دارم گند میزنم به همه چى که حتى اون نیمچه امیدى که باید از اختصاصى هام داشته باشم دود شد رفت هوا 

ابان واقعا چته ! به خودت بیا لامصب !!!! چرا به خودت نمیاى ؟؟؟؟

۲ ۴
آرام :)
۲۰ ارديبهشت ۱۱:۵۸
تنها کلمه که میتونم بگم ..
تلاش کن دیر نیست !!!

پاسخ :

باید تلاش کنم .
و امیدوارم دیر نباشه ! امیدوارم ...
. ℳƐĦƊℑ .
۱۹ ارديبهشت ۱۹:۲۶
نگران نباش هنوز کلی وقت داری((:

پاسخ :

نمیشه واقعا ، خیلى نگرانم 
احساس میکنم هیچى عمیقا هیچى زمان ندارم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان