صرفا جهت ماندگارى

میتونم بگم بد ترین کار ها رو سال نود و هفت کردم 

بد ترین تصمیم ها رو گرفتم  

تصمیم ها و کارهایى که واقعا میتونم دربارشون بگم اگه یه بچه ى ده ساله جاى من بود بهتر واکنش میداد بهتر برخورد میکرد 

واقعا نمیتونم براى خودم این موضوع رو هضم کنم که اینقدر خودم رو کوچیک کردم که با یه مشت ادم هایى که واقعا نمیشه بهشون گفت ادم معاشرت کردم و اجازه دادم وارد زندگیم بشم و حتى باهاشون حرف بزنم ! نمیخوام به ادمى توهین کنم اما واقعا بعضى از رفتار ها از ادم ها واقعا زشته واقعا منفور کنندس و خب احساس میکنم من چقدر منفور ترم که به چنین حرف هاى منفورى گوش دادم ! 

خیلى خجالت اورده و که پارسال همین موقع ها احساس میکردم چقدر بزرگ شدم و به اندازه ى تمام سال هاى زندگیم از لحاظ عقلى رشد کردم و الان احساس میکنم به اندازه ى تمام سال هاى زندگیم از لحاظ عقلى افت کردم 

چقدر دلم میخواد زمان برگرده عقب که تک به تک سال نود و هفت و دوباره تکرار نکنم لحظه به لحظشو فراموش کنم 

درس بگیر لطفا درس بگیر که تکرار نکنى این اشتباها این تصمیم ها این برخورد هاى مزخرفتو 

۱ ۵
دخـترکــِ بی نام :))
۲۵ اسفند ۱۴:۰۶
تجربه شد 

پاسخ :

بله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان