هعى (:(

الانى که دارم اینو مینویسم احتمالا قطعات متلاشى شده ى گوشیم از توى ماشین حمل زباله داره باهام باى باى میکنه 

راستش اصلا از این موضوع ناراحت نیستم که گوشیم نیست یا اینکه مامانم در راستاى قایم کردن گوشى اونو اشتباهى انداخته باشه سطل اشغال 

فقط از این موضوع متعجبم که چرا اینقدر من ریلکسم و مامانم داره خودشو میکوبونه به در و دیوار که گوشى منو پیدا کنه 

خب عملا میتونم بگم تمام زندگیم تو گوشیم بود سیم کارت ، تلگرام ، اینستاگرام و تمام عکس هام شماره هاى دوستام از دبستان تا الان و ... و الان دقیقا حس یه انسانى رو دارم که تازه عزیزشو از دست داده و اینقدر بزرگه شکش که هیچ عکس العملى نمیتونه نشون بده 

و خب بیایم به این موضوع اینجورى نگاه کنیم که هى همه ى اینا یه بهوووونس که تو بتمرگى پاى درست 

و خب میتونیم یه جورى دیگه نگاه کنیم که دارن مامان بابام دروغ میگن و روز بعد از کنکور به یه حرکت بیبیدى بابیدى بو طور گوشیمو ظاهر میکنن که خب احتمالش صفر درصده 

خلاصه که گوشى خوبى بودى خدا بیامرزدت 


امروز مثل احمق ها رفتم مدرسه و فکر کنم از صدو پنجاه نفر ریاضى و تجربى به زووووور به پنجاه نفر میرسیدم و بعضى از کلاسا با چهار پنج نفر دانش اموز تشکیل شد و خب نمیتونید باور کنید تا اخر زنگ چقدر به خودم و این مدرسه فوش دادم لعنتى نمیفرستادن خونه :/  

۳ ۵
🍊دخترِ پرتقال🍊
۲۶ بهمن ۱۷:۰۲
تو تایم مدرسه بهترین کار اینه که با صلح و دوستی ادم گوشیش تحویل بده منم مدرسه که میرفتم اینطور بود :) 
مدرسه های عقده ای:/ همشون همینطورن

پاسخ :

مزخرفن مدرسه هااا مزخرففف
sepi AL
۲۲ بهمن ۱۰:۲۲
ادم اولش ریلکسه بعد اعصابش خورد میشه بعد میبینه فایده ای نداره دوباره بیخیال میشه

پاسخ :

هعى من هنوز تو قسمت بیخیالى اولشم :(
علی ...
۲۲ بهمن ۱۰:۰۸
 یه بکاب ازش داشتی، خیلی خوب بود.
 خیلی درکت می کنم
من توی یه اشتباه کل اطلاعات لب تابم
که شامل اطلاعات خیلی قدیمی بود
پاک کردم
و ناراحت نشدم و ریلکس از دست فحش هایی
که می خوردم گذشتم.

پاسخ :

اه راست میگى کاشکى داشتم یه بکاب ازش اه 
اوه بابا این خیلى بهتره تا اینکه کل لب تابت کلهم نابود شه 
اما اره منم دقیقا تو این حستم خیلى ریلکسم از دست فوش هایى که میخورم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان