Happy birthday to meeee

الان دقیقا هفده دقیقس که من سن ننگ بار شونزده سالگى رو به اتمام رسوندم و وارد سن خفن هفده سالگى شدم 

اصن از وقتى بچه بودم عاشق این حس لعنتى هفده سالگى بود اصن الان یه حس خفنیت خاصى دارم :) 

فکر کنم بهترین زمانى که میتونستم به دنیا بیام چهار ابان بود اصن چقدر این روز لعنتى رو من دوست دارم 

اقا خلاصه که تولدم مبارک باشه خیلى 

۶ ۶
www.rahatchat.com
۱۱ آبان ۲۰:۱۳
سلام وبلاگتون عالی بود . به سایت ما هم سر بزنید
yasbanoo farmand
۰۸ آبان ۱۳:۵۱
تولدتون مبارک 

ان شالله ب همه ارزوهاتون برسین

پاسخ :

تشکرااات فراوان 
بازم تشکرات خیلى فراوان 
امیدوارم شما هم به ارزو هاتون برسید :)))
اسمارتیز :)
۰۵ آبان ۱۹:۰۸
تولدت مبارک :)))
و باید بگم که آره... 17 سالگی واقعا خفنه... حداقل برای من که اینطور بود... پر از کشفیات و حس و حال خوب و البته پر از تناقض و سردرگمی... اما من بخش زیادی از شخصیت امروزیمو تو 17 سالگی پیدا کردم و بخش زیادی از شناختمو تو 17 سالگی بدست آوردم :)))

عین مامان بزرگا حرف زدم چقدر =)))


پاسخ :

خیلی خیلی تشکر :))))
هووم امیدوارم این اتفاقا تو این سن خفنم برا من بیفته 
البته دوست دارم بیشتر این حس حالا رو تو سن های بالا تری هم تجربه کنم 
نه بابا اتفاقا جذاب بود بلاخره یکی هم مثل من از هفده سالگی خوشش اومد :))))
a.r rashvanlui
۰۴ آبان ۱۲:۱۷
مبارک یاشه این سنه خفن 

پاسخ :

تشکراااات فراوااااان :))))))) 
لامصب خفن تر خفنه اصن
banooye bahar
۰۴ آبان ۰۹:۴۶
تولدتون مبارک 

پاسخ :

تشکراااات فراوان خفن طور 
بهاردخت ..
۰۴ آبان ۰۹:۳۸
خوشبحالتون بال اینهمه حس خوبتون! تولدتون هم مبااارک😊

پاسخ :

تشکراااات بسى زیادددد  
بازم مرسىىىىى
امیدوارم حس خوبم به تو هم منتقل بشه :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان