پیشاپیش طور

اقا من اونقدرى که به اللهیار صیاد منش حسودى میکنم به هیچ احدى دیگه اى حسودى نمیکنم اخه لعنتى تو ، تو اوج اوج رویاهاى منى :/ 

اقا یه جورى به هندسه علاقه پیدا کردم که فقط کافیه یه نفر یه نگاه چپ بهش بکنه جورى با جفت پا میرم تو دهنش که از کرده ى خودش پشیمون بشه ( اصن حکم ناموسمو داره !)

به طرز خیلى غیر باورى امتحان هامو دارم با نمودار خیلى صعودى میبرم بالا و دقیقا از همین موضوع میترسم که همینجورى هم به طور خیلى غیر باورى با نمودارى خیلى نزولى با مغز بخورم زمین 

اولین ازمون قلم چیم رو دادم در این حد که نمیدونم به هندسه ى نود درصدیم نگاه کنم یا به فارسى سى درصدیم بقیه درسا هم به نظرم اصن نگم خیلى خیلى سنگین ترم

از اونجایى من اصلا تحمل ندارم و خب اصن نمیشه نگفت اقا هفته ى دیگه تولدمهههه :) هر چند بر خلاف تمام ذوق هایى که دارم هیچ اتفاقى اون روز نمیوفته :) اما اینم باز دلیل نمیشه ذوق نداشته باشم 


+ ببخشید نمیرسم بهتون سر بزنم کلى درس رو سرم انبار گشته

۱ ۰
Dark. MH
۲۷ مهر ۱۹:۵۴
منم نمی‌دونم به هندسه و گسسته ۱۰۰ درصدیم نگاه کنم یا زبان ۱ درصدیم

پاسخ :

اوه اوه زبان رو که اصن حرفشو نزن داغان تر از داغان 
به جاى نگاه کردن بعضى هاشونم باید محو کرد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان