دربی

کل دربی قبل رو با دستای یخ زده و استرس وحشتناک دیدم 
:/ سر این دربی فکر کنم سکته رو رد کنم نشون به این نشون که از سه ساعت قبل از بازی دستام یخ زده و دارم از استرس میمیرم 
خیلی دارم به خودم نهیب میزنم که این موضوع که وضعیت پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال و احتمال برد پرسپولیس خیلی زیاده اصلا مهم نیست اما اونقدری تو این امر نا موفق بودم که امادگی پوکوندن هر انسانی رو حین بازی دارم
در پایان تمام کسایی که رفتن استادیوم ................ خودشون میدونن چه موجودات عزیزین :/ 
+ چرت ترین دربی عمرم رو دیدم :/ 
۴ ۵
فتل فتلیان
۲۰ مهر ۱۷:۲۱

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اره همون جام جهانی منظورم بود 

در این حد شوتم تو فوتبال خخخخخخ

پاسخ :

بلاخره یه پسرى یافتم که از فوتبال شوت :))))) 😂😂
فتل فتلیان
۲۰ مهر ۱۵:۲۶

اصلا ندیدمش 

برعکس شما من اصلا فوتبالی نیستم حتی فوتبال های المپیک رو هم نگاه نکردم !!!!

پاسخ :

المپیک فوبتال نداره داداچ :/ 
شاید منظورت همون جام جهانى باشه :| 
نصف عمرت بر فناست 
چارلی ‌‌‌
۰۶ مهر ۱۱:۲۳
من فقط نیمه‌ی دوم رو دیدم، و از این بابت خوشحالم :/

پاسخ :

نیمه ی دوم چرت بود نیمه ی اول خیلی خیلی چرت تر 
هیچ چیزی رو از دست ندادین :)
احوال نویس
۰۶ مهر ۱۰:۲۷
چه قدر فوتبالی هستی*-*
من فقط فوتبال تیم ملی رو میبینم :دی

پاسخ :

فوتبال عشق اصن 
به دلیل کلمه ی مزخرفی به نام کنکور بیشتر بازی های استقلال و رئال رو میبینم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان