گودباى تابستون جان + عکس هاى محرم

حدود هفت هشت ساعت دیگه تابستون 97 رسما تموم میشه 

و دوران مخوف ناک کنکور براى من رسما شروع ، نمیخوام دیگه زیاد به اینده و این دوران مزخرف فکر کنم فقط میخوام تلاش کنم که توى ارزوهام شکست نخورم 

ارزوهایى که جورى به ادم ها و قسمت هاى دیگه ى زندگیم قفل شدن که هر گونه اقدامى در راستاى پوکوندنشون حماقت مطلقه 

پارسال عید یاس یک اهنگ یازده دقیقه اى داد که با یه جمله ى فوق العاده شروع میشد جمله اى که میتونم بگم بهش زیادى باور دارم 

پشتکار بودن به خیلى چیزا بستگى داره 

مهم تلاش و انگیزس 

وقتى به اینده فکر میکنى کم کار میشى 


درسته نباید به اینا فکر کنم اما لاقل چند تا غر بزنم دیگه :

خداحافظ شب بیدارى ها

خداحافظ علافى ها 

خداحافظ گوشى 

خداحافظ فیلم ها و سریال هاى پى در پى 

خداحافظ تا لنگ ظهر خوابیدن ها

و در نهایت خداحافظ زندگى 

دست هایش را به طرف جعبه ى قرص ها که اکنون چیزى در داخل ان ها باقى نمانده است دراز میکند و در اخر میاندیشد ایا مرگ بهتر است یا اول مهر ، بى شک مرگ ! 


+ هیچ چیز غیر ممکنى وجود نداره :)


در توصیف محرم فقط میتونم بگم این حسین کیست که عالم همه دیوانه ى اوست :) 

عزادارى هاتون قبول باشه :)


۳ ۴
فتل فتلیان
۰۴ مهر ۱۷:۱۹
موفق باشی

پاسخ :

ممنون :)
خانوم میم
۰۱ مهر ۲۳:۴۳
خاطرات مدرسه هیچوقت تکرار نمیشن . جوری لحظاتو سپری کن که ازش لذت ببری . ان شاءالله ک بهترین نتیجه رو بگیری .
عکس ها خیلی قشنگن آفرین واقعا

پاسخ :

تلاشمو میکنم 
ممنون واقعا :)))))))))
عبداله رضوی
۰۱ مهر ۰۰:۴۰
: (((

پاسخ :

:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان