باغ کتاب :)


هفته ى پیش خیلى اتفاقى به باغ کتاب برخوردیم ، اون موقع نشد بریم راستش ساعت یازده شب بود و خب بسته بود :/ 

بلاخره بعد از چند روز دوندگى براى مناسب کردن موقعیت و تلاش در راستاى راضى کردن خانواده که این کتابا به درسم لطمه اى نمیزنه و فلانه و اینا و کلى بحث و این حرفا تونستم بلاخره امروز برم :) 

محیط دوست داشتنى داشت ، زیادى اروم بود و خب یه محیط فوق العاده اى فراهم شده بود که تو یه ارامش خلصه ناک بتونى کتابى که مد نظرته و پیدا کنى ! راستش براى من از این جهت خیلى خوب بود که یک بخش رو براى هر موضوعى اختصاص داده بودن [ عینکم رو با خودم نبرده بودم همینجورى چشمام رو ریز کرده بود و دنبال بخش عکاسى میگشتم رسما داشتم کل اونجا رو دور میزدم که یکى از موسئولان به داد اینجانب رسید ] و من خیلى شیک کل وقتم رو تو بخش عکاسى ولو بودم و نتیجشم شد کتاب هاى بالا !: |

پ.ن : دوشنبه ى هفته ى پیش زیادى بد بود ! مینویسم دربارش تا چال بشه این همه بد بودن:/ 
پ.ن : عکاسى پرتره رو دارم امتحان میکنم رسما دارم نابود میشم :/ از بس ژست دادن به ادما سخته و از اون سخت تر اینکه اصلا به حرف گوش نمیدن :// بعد بر از غر غر که عکاسا رو براشون میفرستن میگن ااا این چقدر خوب شده خب بهترم مى شد اگه میخواستى :| اما در کل این تجربه ى نوینیه و جذاب 
پ.ن : چجورى این همه کتاب رو بخونم من ؟:
پ.ن : خیلى زور داره به فاصله ى چهار تا خونه اون ور تر اموزشگاهى باشه که یکى از استاد هاى خفن عکاسى دانشگاه تهران توش درس بده و تو به خاطر این کنکور لعنتى مزخرف نتونى برى
۵ ۴
مجهول الحال :)
۱۱ شهریور ۱۲:۴۵
خوش ذوق خانوم .
ان شالله موفق موفق باشی همیشه :)

پاسخ :

؛))))
مغسى ، همچنین تو :)
خانوم میم
۱۰ شهریور ۲۲:۰۸
من یه بار ک به طور شانسی دانش اموزی اومدم تهران رفتیم باغ کتاب یعنییییی عالییییی بود خیلی خیلی فضاش خوبه کلا همه چیش عالیه فقط تایمش کم بود :`(( 
چ خوب ک رفتی ...
موفق باشی

پاسخ :

من که خودم رفتم هم تایم نداشتم ::/ و نشد درست بگردمش 
شما با دوستان رفتید صد در صد اون موقع یه چیزى فراى فوق العاده میشه اصن با دوستا ادم باشه جهنم هم براش جذاب میشه 
تشکرات شما هم موفق باشى :))))
علامت سوال
۱۰ شهریور ۲۱:۱۵
اوخ راس میگیااا...
عاره .... سال بعدش ایشالا^_^(شایدم سال دیگ شد😉)

پاسخ :

حالا اصن هر وقت شد 
من که پایتم :)
علامت سوال
۱۰ شهریور ۲۱:۰۶
خواهش میکنم
حالا دعا میکنم سال بعد باهم بریم^_^
ان شاءالله(((:

پاسخ :

سال بعد من کنکوریم :((( 
سال بعدش حتما حتمااااا 
ان شاء الله
علامت سوال
۱۰ شهریور ۲۰:۵۹
سلاااام
عههه خداروشکر ک  دعام گرفت😁
خداروشکر ک رفتی^_^
بوخون حالا کتاباااروووو عکاس جان من(((:

پاسخ :

سلااام 
خداروشکررر واقعا 
مرسى که دعا کردى ؛)))
حتما حتما 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان