شب + عکس داغان


شب رو خیلى دوست دارم ، زیادى ارامش داره 
احساس میکنم فقط شب رو گذاشتن که تو سکوت ازش لذت ببرى انگارى سکوت شب بیان میکنه خیلى از ناگفته هارو 
عکس بالا رو دوست دارم بازى با نور و افکت هاى مزخرف 
دوستش دارم و اینجا گذاشتمش چون حس خوبى به من منتقل میکنه ببخشید براى داغان بودن عکس 
۵ ۶
مجهول الحال :)
۰۵ شهریور ۲۲:۴۵
الهی پس همیشه اخر نظراتم صدات میکنم خانم عکاس خوشحال شی ^_^

پاسخ :

:)))))))))))))
یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
۰۵ شهریور ۲۱:۵۱
:))) شب که میشه کل دنیا دیدنی میشه
+عکس باحالیه:)))بیشتر شبیه این عکساست که برای دل نوشته استفاده میشن

پاسخ :

دقیقااااااا 
تشکرات فراوان 
انگارى واقعا اینجوریه همه همینو میگن 
مجهول الحال :)
۰۵ شهریور ۲۱:۴۵
به به خانم عکاس *_*

پاسخ :

تشکرات فراوان :))))
اصن ذوق مرگ میشم براى پسوند عکاس
چارلی ‌‌‌
۰۳ شهریور ۰۹:۱۹
اتفاقا به زودی میخواستم تو یه پست از اولین تجربه‌ی عکاسی خیابانی‌م بگم :))

و من کلا یه ذره نویز رو‌دوست دارم! بنظرم عکس رو قشنگ میکنه :)

پاسخ :

هوم 
عکاسى خیابانى و عکاسى ماکرو جزو سبک هاى مورد علاقمه در واقع فکر کنم بیشترین طرفدارو عکاسى خیابانى داشته باشه :) 
بى صبرانه منتظرم پستت رو بخونم 
خب فکر کنم عکاسى خیابانى هنوز براى من زوده و هنوز به اون حجم از استقلال نرسیدم که بخوام عکاسى خیابانى کنم 
میدونى به نظرم عکس هاى خیلى کمى هستند که نویز اونا رو قشنگ میکنه 
غالبا سعى میکنم از نویز استفاده نکنم اینجا هم براى اولین باره فکر کنم :)، انگارى به عکس توهین میشه یه همچین چیزى [ سلیقمه دیگه ] [ بازم هستند عکس هایى که خیلى خیلى خوب میشن با نویز ]
چارلی ‌‌‌
۰۳ شهریور ۰۱:۵۷
اتفاقا من امروز میخواستم بیام و اعتراض کنم که چرا اینقدر کم از عکسایی خودتون گرفتین اینجا میذارین :))

و از این تصاویری شده که باید یه دیالوگِ معروف رو سه قسمت کرد و روی هر کدوم یه قسمتش رو نوشت :)

پاسخ :

این اواخر هر چى عکس گذاشتم از خودم بوده 
به جز عکس فیفا :))))
شما هم عکس بزارین :)
Really ?? 
جدى اینقدر خوب شده ؟!:
راستش میخواستم با نور اینا یه خورده بازى کنم این از توش در اومد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان