Photography day


نه رشتم عکاسیه 
نه به طور حرفه اى دنبالش میکنم 
فقط یک انسانم که دوست داره عکاس باشه و نمیشه که باشه 
یه جا خوندم که نوشته بود روز عکاس رو به همه ى کسایى که عکاسى میکنن تا بتونن لحظات قشنگشون رو با دیگران سهیم بشن تبریک میگم ( حرف دل منو نوشته بود ) 
عکس بالا اصلا و ابدا کار خفنى نیست اما تنها چیزى بود که از دستم بر میومد براى این روز لاقل از نظر من بزرگ انجام بدم 
۴ ۶
مجهول الحال :)
۲۸ مرداد ۱۹:۵۳
قبلنا عکاسی دوست داشتم. خیلی زیاد ولی خوب راهم ازش جدا شد.
و الانم علاقه ای ندارم انگاری نمیدونم چرا .
ولی اول دبیرستان که بودم عاشقش بودم.
کلا خیلی علایقم یوهویی عوض شد .
روزت مبارک عکاس جااان :)))
روز همه عکاس ها مبارک :))

پاسخ :

ممنونم خیلى زیاد :))))
چرا اینقدر یهویى 
خدا کنه من اینجورى نشم چون اصلا روزى رو که عکاسى رو دو ست نداشته باشم نمیتونم ببینم 
خانوم میم
۲۸ مرداد ۱۵:۳۹
سلام مبارکتون باشه ^_^
امروزه ؟؟
به داداشم تبریک بگم پس!

پاسخ :

اره امروزه 
مرسى :))
علامت سوال
۲۸ مرداد ۱۳:۲۲
روزت مبااارک😀(((:

پاسخ :

ممنوننن :)))
سراسر گنگ
۲۸ مرداد ۱۲:۴۱
من هم علاقه مند به عکاسی

روز شما هم مبارک
به هرحال یه جور عکاسی

پاسخ :

:))
ممنون :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان