بعد از سه سال

۱۰ ۱
عبداله رضوی
۲۳ شهریور ۱۲:۳۵
تسلیت کلمه کوچکیست...

پاسخ :

هعى :((
حبـ ـاب
۱۶ شهریور ۱۲:۲۵
همدردم!

پاسخ :

هوم 
mr point
۰۴ شهریور ۱۱:۰۸
من فکر کردم شیشه جلو ماشینه
بعد کامنت ها رو خوندم فهمیدم گلش گوشیه :دی
واقعا برای افکار پاکم خوشحال شدم واقعا :دی

پاسخ :

😂😂😂😂 یعنى در این حد داغون که کسى حتى به ذهنشم نمیرسه گلس گوشى باشه
ماهی گلی
۳۱ مرداد ۲۳:۰۶
واقعا چرا من فک کردم یه تیکه شیشه س!
بعد خوندن کامنتا رفتم دوباره نگاش کردم دیدم بر روان پاکم صلوات:|
یه ذره مهربون تر باش با گوشیت

پاسخ :

روان پاکت :)) وجدانا صلوات 
اقا من از جونم براش مایع میزارم 
خودش در و دیوار و دوست داره [ گوشى وى وسیله اى بود در جهت خالى کردن خشمش ]
نسترن
۲۹ مرداد ۲۲:۴۲
منتظرتم گلم :)

http://www.didgah5c.ir/

پاسخ :

:))
Niloo .hmd
۲۹ مرداد ۱۶:۵۰
یا خداااا!!

پاسخ :

در این حد واقعا 
مجهول الحال :)
۲۹ مرداد ۰۱:۱۵
😐✌

پاسخ :

:)
استاد بزرگ
۲۸ مرداد ۲۱:۳۵
واقعا چرا همچین رفتاری با گوشی دارین ؟؟؟؟
اصلا درک نمیکنم ...

پاسخ :

اقا طى سه سال اینجورى شده :/ 
خودش خورده به در و دیوار من چه کنم ؟: 
گوشیم هنوز زیر دستم سالمه ، ناجور داره مقاومت میکنه
علامت سوال
۲۸ مرداد ۲۱:۳۲
داغان تر از اینم نکن‌....مرا بگیر اتشم بزنو....😁

(:

پاسخ :

اخ گفتى انگارى داره اینو داد میزنه 
نمیندازمش دور یاور سه سالم بوده :)))
سراسر گنگ
۲۸ مرداد ۲۱:۲۷
عجب

پاسخ :

هوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان