فیفا 2017

درسته فیفا 2017 رو بازى کردم اما اصلا حتى فکرشم درد اوره رئالى باشم و عکس مسى رو بزارم ./. 

میشه گفت دیروز براى اولین بار پلیسشن بازى کردم فیفا 2017 .-. خیلى خووووووب بود لامصب ؛ اما وجدانا تو بازى هى به خودم لعنت میفرستادم که دارم اینطورى رونالدو و مارسلو و بیل و اینا رو مسخرشون میکنم اصلا ابهتون رو زیر سوال میبردم اصن یه وعضى که رونالدو و بیل در راستاى گرفتن یه توپ بهم میخوردن :// ( اقا من اولین بازیم بود حق بدین بهم فقط لطفا )
من واقعا چرا اینقدر چیز میزاى خفن رو تجربه نکردم احساس میکنم اصلا تا تو این سن زندگى نمیکردم و تازه الان دارم شروع میکنم به زندگى کردن 
و خب بازى فیفاى دیروز باعث شد که بگم هى تو هم اضافه شدى به ایست کارایى که بعد از کنکور باید انجامش بدم :))
خیلى جالب بود صبحش من هى به پسر خالم میگفتم داداچ اتلتیکو تیم خوبیه خیلى خفنه بعد هى اوشون میگفتن نه حالا خلاصه جا داره الان بهش زنگ بزنم بگى هى دیدى تلتیکو ، رئال و بردى داشتى ههه

پ.ن : تلاش کردن در راستاى شاد بودن و شاد کردن دیگران خیلى خوبه انگارى دنیاتو تغییر میده 
پ.ن : جا داره از مسئولینى که هیچ کارى نمیکنن در راستاى وضع داغون مملکت که سبب شده اینقدر کتاب هاى کمک درسى و کلا کتاب گرون بشه تشکر کنم ، مرسى مسئول !!: 
۳ ۴
miranda //
۱۰ فروردين ۰۱:۰۱
سلام خیلی ممنون پر انرژی بودن واقعا از خودته!!
اینو خوندم یاد این افتادم که اطراف خوابگاه ما پر گیم نته!!فقط حیف که نمیتونم برم دیگ!!
خوابگاه برا منِ نوعی به شدت لازمه!از همه جهات باعث رشد آدم میشه ولی خب اگه حواست نباشه میبینی غرق هر چرت و پرتی هستی الا درس خوندن!

من دقیقا یک ماه طول کشید تا هم با بچه ها گرم بگیرم و هم اینکه خودمو 
پیدا کنم!!جو صمیمانه ست به خصوص شبای امتحان!!من بعضی موقعا که میام خونمون دلم برا خوابگاه تنگ میشه...خلاصه بگم من اولش از خوابگاهی شدن میترسیدم ولی خب الان میبینم چیزایی که قبلا درباره ی خوابگاه شنیده بودم با این چیزایی که میبینم فرق میکنه....

زیاد شد ولی اگه کمکی از دستم بر میومد بگید حتما!

پاسخ :

تشکر تشکر :))))
حیف :((( 
هوم اصلا به شباى امتحان خوابگاه فکر نکرده بودم !!
امیدوارم برا منم همینطور باشه که میگید 
خیلى خیلى خیلى خیلى ممنون
مجهول الحال :)
۲۶ مرداد ۰۱:۱۱
در مورد فوتبال نظری ندارم : دی 
ولی هردو پ.ن رو قبول دارم .

پاسخ :

:)))
سراسر گنگ
۲۵ مرداد ۱۳:۴۸
همیشه پی اس بازی کردم با وجود بهتر بودن فیفا

یه عادت قدیمی که دوسش دارم

پاسخ :

:) 
حتما اونم امتحان میکنم بعد از کنکور 
همیشه ادما یه عادتایى دارن که مختص خودشون و دوستش دارن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان