University of tehran


رتبه هاى کنکور خیلى خیلى وحشتناک بود حتى خیلى بیشتر از خیلى 

در اون حدى که خیلى از کسایى که فکر میکردم دو رقمى یا حداکثر سه رقمى بشن شدن چهار رقمى 

کنکور ریاضى که خیلى دست کم میگرفتمش حالا بهم بفهموند اگه بخواى جا پاى بهترینا بزارى فرقى نمیکنى ریاضى باشى یا تجربى باید خیلى سخت تلاش کنى خیلى خیلى سخت 

راستش از خودم خجالت کشیدم که میگفتم به داداشم کارى نداشته رتبه اى که تو اوردى الان میفهمم چقدر زحمت کشیده براى رتبش ، چقدر سخت از تفریحاتش گذشته اونم دو سال 

میخوام تلاش کنم اما نمیتونم یا شایدم اون اراده اى که باید رو ندارم ، خیلى رو میخواد بهترین رشته ها رو بخواى و براش تلاش نکنى و توقع داشته باشى دو دستى تقدیمت کنن 

دانشگاه تهران دقیقا از هفت سال پیش شد ارزوم ، ارزویى که براش هیچ تلاشى نمیکنم و صد در صد نمیرسم بهش نمیدونم چم شده کسى که مصمم مکانیک دانشگاه تهران رو میخواست الان حتى براش مهم نیست رتبش بیست سى هزار بشه 

در این حد تو خلسه و مزخرف و تنفر انگیز 

دقیقا الان تو موقعیتى هستم که از خودم متنفرم از شخصیتى که بیخ گلوم رو گرفتى به طور وحشتناکى نفرت دارم 

۴ ۶
awrmin fou
۱۳ مرداد ۱۱:۲۲
پوووووف منم مث توام ):

پاسخ :

چرا نمیشه از موقعیت مزخرف بیرون اومد :!!!!

Elham ...
۱۲ مرداد ۰۹:۲۵
چی بگم دلم خونه...

پاسخ :

:((((
Elham ...
۱۲ مرداد ۰۸:۵۶
اره من شنیدم و گندش هم در اومد
سوالای کنکور و نهایی فروش رفت ...

پاسخ :

شت شتتتااا شتتت 
ممملکت به کجا داره میره 
چقدر اینا بى مسئولیتن که دارن با زندگى این همه جوون بازى میکنن 
به راحتى دوازده سال زحمتشون رو به باد میدن 
Elham ...
۱۲ مرداد ۰۶:۳۱
امسال کنکور گند زد
ینی اینجوری بگم
من درصدام از پارسال خیلی بالاتر بود اما رتبه ام بیشتر از پارسال شد
ینی همینقدز ابلهانه:/
سوالا لو رفته بود
تقلبم زیاد شده بود

پاسخ :

جدى سوالا لو رفته بود ؟؟؟؟ مگه میشه تقلب تو کنکور سراسرى 
یعنى واقعا من چه فوشى بدم به این مملکت که اروم بشم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان