ظهور یک دهه هشتادى [ او گوزدیلا نیست ]


در جهت پر کردن زمان علافیم داشت این سایت اون سایت میگشتم 

که متوجه شدم زمان حکومت دهه هفتادى ها بلاخره به پایان رسید ! عنوان تیتر خبر از اولین بازى یک دهه هشتادى توى لیگ برتر رو میداد 

میدونستم استقلال دو تا جوون زیر بیست و سه سال گرفته و میدونستم که صیاد منشم جزو یکى از خفن ترین بازیکن هاى تیم ملى امید بود که استقلال به خاطر همین خفن بودنش جذبش کرده اما واقعا فکر نمیکردم این جوون هیفده سالش باشه و حدود کمتر از چهار ماه با من اختلاف سنى داشته باشه 

خیلى بهش حسودیم شد خیلى خیلى زیاد این جوون دقیقا تو اوج رویاهاى من وایساده !! دقیقا تو اوج اوجش !!! 

شاید اگه پسر بودم ، شاید اگه خودم یه ذره جنم داشتم و خیلى شاید هاى دیگه منم میشدم یکى مثل الهیار صیاد منش 

از ته دلم امیدوارم بدرخشى و لاقل تو به رویاهات برسى و به ارزو تبدیلشون کنى  


دیروز زده بودم به حل و حس بیخیالى و سعى کردم تا میتونستم بخندم اره از ته دلم 
دیروز با دوست هفت سالم رفتیم بستنى خوردیم البته خب بماند که دو ساعتى اطراف بستنى فروشى میچرخیدیم تا باز کنه ،البته خب این چرخیدنمون بسى سودمند بود و باعث شد به زور خودمون رو از کتاب فروشى بکشیم بیرون 
به شدت قیمت کتاب ها گرون بود دو تا کتاب بر میداشتى یهو شصت هفتاد تومنى باید پیاده میشدى :/ 
فکر کنم برم یکمى جلو به حس و حال دیروزم حسودیم بشه 
به خنده هاى از ته دلم موقعى که وحشى طور از خیابون رد میشدیم ، به جیم شدنمون به سرعت از جلوى مغازه ى پسر عمم ، به سر و کله ى هم زدن تو کتاب فروشى در جهت جلو گیرى از خرج هاى اضافه ، به تایید پیرمرد خنده رو در جهت طرفدارى از دوستم براى بردن شرطش و ... 
۲ ۳
سهراب
۱۱ مرداد ۲۱:۳۹
اینکه یه جای ثابت باشی و دور خودت بچرخی خیلی بدتر از اینه که یه جای ثابت نداشته باشی و دور خودت بچرخی :-) واسه همینه که کوچ‌نشینی از شهرنشینی بهتره ...

دهه هشتادی ها ...
واقعا بهشون حسودیم میشه، زندگی بهتری از ما دارن و خواهند داشت. گودزیلا و همه این لقبا هم بخاطر همین حسادتیه که ماها به این نسل میکنیم ...

پاسخ :

نمیدونم چى بگم اینکه وضعیت نسل دهه ى هشتاد بهتر از دهه هاى هفتادو شصت هست اره منکرش نمیشم خب برمیگرده به وضعیت جامعمون 
اما بازم دیر نشده دهه هاى هفتاد و شصت هنوز سنى ندارن میتونن بهترش کنن

سراسر گنگ
۰۹ مرداد ۰۰:۵۰
وقتی بهترین امکانات داشته باشی بهترین موقعیت داشته باشی یا هرچیز دیگه میبینی که این اونی نبود که فکرشو میکردی . اوج رویای هرکسی از درون خودش میجوشه اما معمولا آدم ها اینو یا اصلا پی نمیبرن یا پیری یهش میرسن

پاسخ :

همیشه اینطور نیست واقعا 
بعضى اوقات هم میفهمى دقیقا این همون چیزیه که فکرشو میکردى 
فکر کنم اوج رویاهاى ادم میتونه شبیه همم باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان