شات 3

فکر کنم خیلى اراده ى وحشتناکى میطلبه دیلیلت اکانت کردن اینستاگرام چهار ساله و تلگرام پنج ساله اما من به طور خیلى ناگهانى ساعت سه و نیم نصف شب اینکارو کردم ، از یه طرفى میدونستم این کار لازم بود و از یه طرفى دلم هنوز اون ول چرخیدن و میخواست ول چرخیدنى که اصلا و ابدا خوب نبود ! و اخر و عاقبتى داشت که به قبول شدن تو بد ترین رشته و بد ترین دانشگاه میرسید.

میدونید چقدر خفنه که دبیرتون نفر پنج کنکور باشه و برق شریف خونده باشه ، میدونید چقدر ذوق مرگم که دبیرمونه !؟؟ میدونید چقدر ذوق مرگم که دبیر هندسمونه ؟؟ میدونید چقدر من برا هندسه میمیرم !!؟ 

۱ ۳
آرام :)
۳۱ تیر ۲۳:۲۱
باید تلاش کرد :)
قبول شدی وقت آزاد داری 💜💜💜
خیلیم عالی :))

پاسخ :

یعنى از الان براى اون روز لحظه شمارى میکنم 💙
و همینطور پرتقالى :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان