جاست گرید بیل

دارم به این فکر میکنم اگه رئال  و استقلال و فوتبال نبودن دنیا چه طعم مزخرفی میتونست داشته باشه 

دیشب بازی به طور خیلی خیلی فجیعی عالی بود اصن نمیتونم با کلامات توصیف کنم حالمو 

من مطمطئنن جون میدم تا این سال تحصیلی تموم شه و فقط و فقط منتظرم تموم شه فقط تموم شه تموم شو لعنتی  

خیلی چیز خفنیه که مدرسه امتحانات و دقیقا روز قبل از مسابقات جام جهانی تموم میکنه من بلاخره میتونم یه شبم فوتبال و بدون غر زدن کل خانواده ببینم 

۳ ۰
Elham ...
۰۷ خرداد ۰۹:۳۶
به این نتیجه رسیدم من تنها استثنای این قضیه رئال و بارسا و استقلال و پرسپولیسم
چرا!؟
چون صد درصد افرادی که میشناسم به این صورتن که
استقلال و رئال
پرسپولیس و بارسا
و من تنها انسان پرسپولیسی و رئالی جهانم در دایره شناخت خودم:دی

پاسخ :

اوه من اون قسمت شخصیت رئالت فوقالعادس که البته پرسپولیس گند زده توش
Va hid
۰۶ خرداد ۱۷:۱۷
حق داری!!

پاسخ :

بله بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان