سیزده نحس و مزخرف

میتونم بگم سیزده من همیشه مزخرف تر از سال قبل برگزار میشه 

یعنى میتونم بگم به شخصه خودم رکورد بیشترین جذب نحسى سیزده رو دارم 

یعنى من همه جا تنها تر از همیشم 

به مرگ خودم من اگه صاحب اون بدمینتونم راضى نیستم که برادر لعنتیم ازش استفاده کنه اما خب میدونید زشته و کاملا بى عقلى برم یه مشت بزنم تو دهنش و بدمینتون رو ازش بگیرم 

نمیفهمم چرا باید با کسایى بریم سیزده که دلشون یه جاى دیگس و دوست ندارن با ما باشن و تمام کاراشون خود نمایى 

چرا باید به زور با کسى که چهار پنج سال ازم کوچیک تره بازى کنم به اجبار :////


- حرف هایت را میبلعى 

خفه میشوى 

میمیرى 

و دیگر نیستى 

۶ ۴
:: فروردین ::
۱۹ فروردين ۱۴:۱۰
اینایی که سیزده بدر تولدشونه چی بگن پس 😂

پاسخ :

اوه اوه اونا دیگه عند بد شانسین
شادوَرد __
۱۷ فروردين ۱۸:۳۸
قسمت آخر خیلی حس داره^_^
خودت گفتی؟

پاسخ :

نه متاسفانه اما روز سیزده بدر دویست بار تو ذهنم رژه میرفت 
گرافیست ارشد
۱۵ فروردين ۲۰:۳۶
آهان صحیح :)
راستی دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید استاد

پاسخ :

 :) 
چشم
Elham ...
۱۴ فروردين ۱۴:۳۰
این بدمینتون یه جورایی ناموس ادم حساب میشه:)

پاسخ :

دقیقاااااا دقیقاااااا 
البته توپم ناموس درجه ى یکمه :) 
مستر صفری
۱۴ فروردين ۱۳:۲۹
خوب اول یه لیوان اب بخور:)
خوب باید با این ادم ها زندگی کرد ولی نه مثلشون شد!

پاسخ :

اگه با اب درس میشد به اینجا که رو نمیاورم :/ 
خوب بعضى وقتى هیچ چاره اى نمیمونه
گرافیست ارشد
۱۴ فروردين ۱۰:۳۹
ولی شرافتا اینا خرافاته :)
عدد 13 هم خب به عدده دیگه ، اگر آدم فکر کنه خوب نیست ، واقعا هم همون میشه :)

پاسخ :

خب اره خرافت هست اما بیشتر به جنبه ى طنزش مینگریم تا جنبه ى خرافات بودنش 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان