لعنتى مزخرف :/

هیچ وقت نمیتونم اونجورى که میخوام از پنج شنبه ، جمعمم استفاده کنم !: 

لعنتى مزخرف :/ 

استقلال چهار تا زد :))))) یس یس 💪🏻💪🏻

کارتینک واقعا فوق العادس من به این واقعیت پى بردم 🤦🏼‍♀️ فکر کنم اینم به فهرست شغل هاى ایندم اضافه شد فقط موندم کى من میخوام این همه حرفه و شغلو با هم یاد بگیرم 😂😐

۱ ۱
علامت سوال
۲۵ مرداد ۲۱:۴۴
اینو:انفرادی شده سلول به سلول تنم
خود من در خود من در خود من زندانیست
و اون عکس پروفایلتو دوست دارم(: قشنگن(: 
پست رمزدار خصوصیه؟🙄

پاسخ :

خیلى ممنون :)
نه چندان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان